|
||||
|
||||
NickTdi
hallo
Mijn naam is nick ik ben sinds een paar weken lid geworden van dit forum ik ben 26 jaar oud en woonachtig in het (zonnige) limburg ik bezit momenteel een volkswagen caddy die ik orgineel heb aangeschaft en zelf alles aan heb aangepast naar hoe die nu is ik ben der zelf zeer tevreden over hoe hij geworden is en krijg ook veel positieve reacties op hoe de caddy eruit ziet helaas komt aan al het leuke een eind en moet de caddy helaas plaats maken voor een grotere auto maar ook deze zal niet orgineel blijven (eens een hobby altijd een hobby ) hoop via dit forum nog veel dingen te weten te komen over bepaalde zaken mvg nick [/IMG] [/IMG] [/IMG] Last edited by NickTdi : 16-07-2015 at 01:46. |
|
||||
|
||||
Welkom, klopt het dat ik deze caddy te koop heb zien staan op facebook?
|
|
||||
|
||||
Hallo Nick welkom hier op het forum en je hebt een super mooie Caddy is hij gespoten zo te zien wel hij is super netjes.
Ik ben wel benieuwd wat je nu gaat kopen hopelijk wel een VW???
|
||||
|
||||
Tuurkijk volkswagen bij mij komt er niks anders meer en indd deze caddy is gespoten en staat te koop
|
|||
|
|||
Dikke Caddy
|
|
|||
|
|||
Is het eigenlijk een seat inka??
Of heb je het front overgezet?? Zeker mooie bak |
|
||||
|
||||
Nope is een orginele volkswagen caddy alleen is hier een ibiza front op gekomen
|
|||
|
|||
Welkom, gaaf ding!!
|
||||
|
||||
Nette Caddy, ben benieuwd naar je volgende daily.
|
||||
|
||||
Net ding, zag m op volksdub
|
||||
|
||||
De nieuwe auto is bekend ik zal van de week even fotos posten
De keus is uiteindelijk gevallen op een audi a4 b6 avant 2.5 v6 tdi quattro van 2001