#1
|
||||
|
||||
AGG 2.0 8v Noodloop.
Hallo,
Ik heb een AGG 2.0 in mijn jetta liggen. Nu heb ik de eerste week na de swap gewoon kunnen rijden ermee. Toen ineens ging hij in de noodloop. Hij houd ook in , en loopt stationair niet zoals het hoort. Als ik de kabel van de LMM los trek dan loopt die ineens een stuk beter. Maar heb deze vervangen maar is er niets beter op geworden. Ook knettert de uitlaat als een malle, lijkt steeds wel tromgeroffel. Nu heb ik vervangen: Lamda Bougie kabels + Bougies. Bobine Luchtmassameter rotor verdelerkap Ik kan de auto helaas niet uitlezen omdat de kabelboom was aangepast voor mijn oude type zekeringskast. En hebben ze de stekker ertussen uitgelaten. Iemand een idee?? Erik Last edited by erik_jetta : 14-07-2015 at 17:05. |
#2
|
||||
|
||||
Die was toch gewoon uit te lezen Erik...?
Kan anders een keer langskomen ermee, kunnen we eens kijken.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan nergens iets van een stekker vinden voor hem uit te lezen? En zou helemaal top zijn als je een keer wil langs komen. Ik ben ten einde raad namelijk Edit": Ik heb de stekker gevonden, alleen zit deze niet meer in de auto. Ik heb dit losgehaald omdat dit bij de startonderbreker zat(Die ik uit de computer heb laten lezen) Nu even kijken waar alles aangesloten moet worden zodat die uitgelezen kan worden. Last edited by erik_jetta : 14-07-2015 at 18:01. |
#4
|
|||
|
|||
Haal obd 2 stekker op de sloop.
pen 16 geschakelde + Pen 7 diagnose draad naar je ecu Pen 4 en 5 of alleen 4 massa. Als je hem zo aansluit auto op contact en je kunt hem uitlezen succes.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#5
|
||||
|
||||
Ik heb de stekker laatst al eraan gehangen.
Bij de foutcodes kwam eruit dat de klopsensor kapot was/geen signaal. Deze heb ik vervangen en krijg nogsteeds dezelfde foutcode. Als ik de foutcodes wis doet hij het normaal, tot dat ik 1 keer iets hoger in de toeren ga. En dan gaat hij ook weer meteen in de noodloop. |
#6
|
|||
|
|||
Je kunt misschien eens een andere ECU proberen, maar is de ontsteking wel nog in orde? Misschien is er iets niet helemaal lekker met de hallsensor. Heb je al gekeken ook naar je spruitstukpakking? Als deze erg veel lekt wordt er zuurstof naar binnen gezogen waardoor je lamda waardes heel gek worden, hierdoor kan hij misschien ook de noodloop in duiken, maar dat durf ik niet 100 % zeker te zeggen.
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
ECU Kan ik eens proberen, en kan ik die hallsensor op een op andere manier door meten om te weten of er iets fout is? En Spruitstukpakking is orde, is nog vervangen bij de motorswap |
#8
|
|||
|
|||
Het doormeten van de hallsensor ben ik niet zo bekend in. Misschien dat dit mogelijk is.
Als ik al je problemen lees verdenk ik hem wel redelijk. Ik zou even op de sloop kijken of je nog wat testdelen kan halen zodat je wat onderdelen kunt uitwisselen. |