|
||||
|
||||
Polo 6n2 GTI elektrisch gezeik
Pas een polotje gekocht. 6n2 model dus.
Zitten wel wat mankementen aan. Links doet bijna niks het. en is al eens aan gekloot. Het regelkastje van de het raammechaniek was er al afgehaald. Dus ff gekeken wat er mis was. Raammechanisme is dus overleden. Maar vraag mij dus af als ik een nieuwe koop zit dat kastje er dan ook opgeschroefd of moet je die overzetten. Want dat kastje ziet er ook niet zo geweldig meer uit. verder werken de spiegels niet. En het knopje om de auto van binnen opslot en open te doen werkt niet. Als ik op de knopje drukt hoor ik wel de vacuumpomp in de koffer maar gebeurt veder niks. Alle zekeringen doorgemeten. Verder nog niks. Maar misschien dat er mensen zijn met meer ervaring met polo's die de veel voorkomende problemen wel weten? En hoe weet ik of het met of zonder comfortmodule is?
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Zou eens beginnen met bij de doorvoer naar de deur alle bedrading goed door te meten.
Wil wel eens sneuvelen daar.
|
|||
|
|||
Quote:
Had ik bij mijn 6n ook gehad, aan beide zijden.
|
||||
|
||||
Net begonnen met doormeten van de deur. En inderdaad achtergekomen dat er een hoop draden zijn afgebroken in het doorvoer rubber.
Vraag me toch af hoe dit komt.. Zitten ze gewoon te strak ofzo? Nu de complete boom eruit gehaald en weer netjes maken. Kijken wat er daarna gebeurt.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |