|
|||
|
|||
Ravi889
hallo,
ik ben ivar, ik ben 17 jaar en heb in april mijn eerste auto gekocht. ben altijd al een fan geweest van de mk1 en nu is het eindelijk zover het duurt nog een jaar voor ik 18 word dus heb nog even om alles naar mijn zin te maken. hoe ik hem kocht: even wezen shoppen bij vw wobshop: resultaat: vorige week heb ik een setje bbs rm's gekocht, maar die zijn nog under construction. ik heb nog vele plannen, zoals een swap (weet nog niet precies wat voor blok, zat de denken aan een KR), remmen mogen ook wel een upgrade hebben, want remmen gaat niet super enthousiast. hoop dat jullie het wat vinden. |
|
||||
|
||||
Hey Ivar. Leuk dat je ook op het forum zit. Dit project ga ik volgen.
|
|
||||
|
||||
Welkom, leuk om te zien dat er jongelui nog voor mooiste golf (mk 1) gaan.
|
||||
|
||||
Welkom Ivar!
Leuke golf1 heb je daar. Het blijft in mijn ogen ook 1 van de mooiste modellen. |
|
||||
|
||||
Welkom, tof ding
|
|
||||
|
||||
Welkom !!! mooie mk1 hoor
|
||||
|
||||
Nette basis, succes met de plannen.
|
|||
|
|||
Zeer mooi! Ik krijg weer spontaan flashbacks naar de tijd dat ik de mijne net had, de soort kleur en uitgerekend de RM's! Veel plezier met je aanwinst!
|
|||
|
|||
Dank jullie wel, gaat zeker goed komen!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Rs velgen kan je er wel mee helpen. Sixpack hier op het forum. Leuke golf trouwens! Blijft een een mk1
|
|||
|
|||
Mooie auto en ook meteen lekker aan t hobbyen
|
||||
|
||||
Welkom! Tof Golfje
|
|||
|
|||
aangezien ik meubelmaker in opleiding ben en ik me vanmiddag niks te doen had, ben ik bezig geweest het maken van portierbakken
jammer genoeg heb ik thuis niet de machines die ze op school hebben, maar ik probeer er het beste van te maken ik zag het al helemaal zitten, maar na het passen bleek dat de raam slingers er tegen aan kwamen niet goed overna gedacht..... maar na een beetje passen en meten heb ik een oplossing gevonden! morgen maar weer verder..... |
|
|||
|
|||
vandaag de portierbakken aangepast en afgemaakt
moest het een en ander kleiner maken maar het gaat gelukkig net met de raam slinger..... even wat subwoofer bekleding gehaald bij de automaterialen zaak gehaald en wat spuitlijm van de action. werkt super! hopen dat het een beetje blijft zitten. had nog een paar pioneer 13cm 2 weg speakers liggen dus die kwamen mooi van pas. voor een dagje knutselen ben ik tevreden met het resultaat en het geluid is stukken beter dan die poep 4x6'' speakers! fototjess: |
|
|||
|
|||
Ziet er netes uit hoor
|
|
||||
|
||||
Hallo ook welkom van mij je hebt een erg mooie Mk1 ik vind dit ook de mooiste Golf
|
|||
|
|||
na lang zweten zijn de RM's klaar!!
heb de randen allemaal gepolijst en ik heb de harten allemaal zo gelaten hoe ze waren. de harten zijn nog redelijk netjes en laten poedercoaten of spuiten viel even niet binnen mijn budget...... (zal er later vast spijt van krijgen). wel verse rvs boutjes gekocht weet iemand misschien de kleurcode van de rm's? wil de naaf kapjes opnieuw spuiten. banden moeten nog besteld worden, zat te denken aan 165-50-15. valt dat er een beetje makkelijk om te leggen of moet er gekloot worden met luchtbazooka's enzo?? |
|
||||
|
||||
Je velgen zijn super mooi geworden ze zullen er erg mooi onder staan
|
|||
|
|||
Die bandenmaat is te doen hoor.
Vaak wel met een spanbandje om het loopvlak om het geheel wat de breedte in de duwen. |