#1
|
|||
|
|||
distributie riem vervangen
Hallo alle
Ik ga van het weekend de distributie riem vervangen van de lupo van mijn zus. Nu is het niet voor het eerst voor mij maar wel bij een lupo. Zijn er nog bijzonderheden waar ik op moet letten. Ik heb in ieder geval twee setjes mee gekregen van de distributie en waterpomp om dat hij niet kon zien welke het was en dat kan je pas zien als de kap er af is zie de verkoper. Dus dat zit denk ik wel goed Als jullie tips en truuks hebben voor de lupo hoor ik het graag het bouwjaar is 2004 Alvast bedankt
__________________
let niet op mijn type fouten ik heb Dyslexie |
#2
|
||||
|
||||
Welke motor? 1.4 16v zitten 2 riemen om. Die moet ook vervangen worden, knappen vaak.
|
#3
|
||||
|
||||
Dat je 2 setjes heb is heel handig, er zit namelijk verschil in de spanner.
vergelijk even de nieuwe spanners met de oude. Bij het verkeerd type zit de spanner dichter op het blok, en vreet zo de riem op. Dit heeft mij een kop revisie gekost, riem werd smaller en smaller tot ie knapt. gebeurde binnen 1500 km Nu met de juiste set loopt het al weer dik 5000km probleemloos
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
#4
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips het is gelukt naar een anders waterpomp gehaald te hebben om dat de eerste een fabrieksfout had kan gebeuren
__________________
let niet op mijn type fouten ik heb Dyslexie |