|
||||
|
||||
Golf 4 Cabrio DUBCLUB first
Even m'n nieuwe waggie voorstellen.
Na lange zoektocht een eerlijke, harde liefhebbers auto gevonden. 106k gelopen, 75 galopperende pony's onder de kap. Netje onderhoud gehad. Vrij van roest, originele kap, interieur in bijna nieuwstaat, originele BBS'jes super netjes. Ik ben happy! Plannen: Het originele dak kruipt wat omhoog, dus is eigenlijk voor het mooie aan vervanging toe. Bij schoonspuiten zit er ook een druppeltje aan de binnenkant. Muziekje erin. Daarnaast verlagen en een mooi sjiek 17 inch wieltje eronder.
|
|||
|
|||
Mooie auto zo...
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
|
||||
|
||||
Dikke wielen, platslaan en R32 erin
|
|
||||
|
||||
Mooi Ampi, wel oldskool van jou om een project topic te starten 😉
|
||||
|
||||
Mooie projeckt waggel!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je wat pas oldskool is? de naam FURB weer voorbij zien komen..
|
||||
|
||||
Gave wagen!, heb zelf een golf 3 cabrio gehad in die kleur met dezelfde wielen.
|
|
||||
|
||||
Thanks iedereen. Als iemand nog een gaaf setje wielen weet voor de wagen, let me know
Dak is trouwens afgelopen week meteen vervangen voor een nieuwe zwarte Sonnenland kap! Erg blij met het resultaat!
Gonna Mis'ha... Last edited by martijnvanderh : 16-05-2015 at 19:31. |
|
||||
|
||||
Altijd mooi zo'n groene cabrio ... heb nog steeds spijt dat ik de mijne heb weggedaan
Vergis je bij het lager leggen niet in hoe laag de dorpels van een cabrio zijn .... ik kwam toen mijn eigen garage niet meer in en heb em uiteindelijk weer hoger moeten leggen
|
||||
|
||||
Ziet er gaaf uit man! Verdichte wielen staan er erg goed onder. ook in combinatie met zwarte harten!
Zag het er nog wel een beetje leuk uit nadat ie wat hoger was gelegd? Moest je dus flink omhoog om weer normaal te kunnen rijden? Welke schroefset had je? Ik wilde een schroefset bij Sjaak bestellen, maar die kan pas over 4 maanden weer leveren.
|
||||
|
||||
Thanks
Ja met de Centra's (die 15" waren) vond ik het niet meer mooi. Als ik ooit nog eens voor de keuze zou komen te staan zou ik voor minimaal 16" gaan, dan kan je nog mooi laag zonder dat je met je dorpels te laag komt. Ik had een V-Maxx set eronder, prijs/kwaliteit perfect.
|
||||
|
||||
V-Maxx zat ik zelf ook al over te denken...
Echter lees ik op de website van Stroeve dat voor golf 4 andere koppelstangen nodig zijn. Dat is voor mijn cabrio niet van toepassing toch? Het is toch gewoon een golf 3 onderstel? https://www.stroevemotorsport.nl/Sc...xx-Schroefsets/
|
||||
|
||||
Ja is gewoon allemaal mk3
|
||||
|
||||
Al een paar weken geleden verlaagt met TA schroefsetje.
Iets omhoog moeten zetten omdat standaard band aanloop en ik continu de dorpel raakte. Nu nog te doen: Andere wielen, nieuwe matten, GTI uitlaatdemper, nieuwe schakelhoes, paar andere kleine dingetjes. Iemand nog een leuke accessoire liggen toevallig? Vandaag de auto goed gewassen, met klei behandeld en in de wax gezet.
|
|||
|
|||
ziet er weer keurig uit zo... paar mooie wielen en hij is naar mijn mening af.
ik zou persoonlijk voor simpele wielen gaan.
|
||||
|
||||
17`Azev A eronder en klaar
Nette cabrio zo
|
||||
|
||||
Ik ga zaterdag kijken voor deze:
Staat volgens mij helemaal te gek of totaal niet... We gaan het zien..
|
||||
|
||||
Tadaa! Wielen hebben nog 'n beetje liefde nodig, maar het staat al wel vet!
Twijfelde heel erg in het begin maar hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik ze vind...
|
|||
|
|||
Kijk eens aan, ziet er netjes uit zo!
Staat zeker niet verkeerd.
|
|||
|
|||
Erg mooie cabrio! Wielen staan 'm goed