|
||||
|
||||
Type 3 meet te Goirle .. hoe was het ?
Zonnig !!!
Ik en Striet waren er natuurlijk als eerste om half 12 . Leuk om eindelijk eens wat smoeltjes te zien bij namen . Opkomst was lager dan van tevoren opgegeven : ik mist er 25 die ergens vandaan zouden komen Zeker voor herhaling vatbaar M'n sticker gemist |
|
||||
|
||||
geen foto's?
|
|
||||
|
||||
Tadaa, een paar foto's!
Last edited by evilnyntje : 04-09-2005 at 16:35. |
|
|||
|
|||
't Was erg leuk en gezellig. Leuk om wat gezichten te zien bij de auto's en posts op het forum
|
|
||||
|
||||
was oke ole ole
Thanks to all, it was fun.
Greetz mycha Gert; sticker heb ik nog voor je komt goed
|
|||
|
|||
Dag iedereen,
Als enige Belg ? was het idd eens nice om met jullie kennis te maken. Tot de volgende ! BerT3 |
|
||||
|
||||
Inderdaad, errug gezellig. Opkomst een beetje mager (ja, ja, ik was ook zonder de vari ) maar zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt Micha en de rest. |
|
||||
|
||||
Dinsdag wel met de Vari ?
|
|
||||
|
||||
Ik heb het gewoon gemist !!!!!!!! echt balen, volgende keer maar dan
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, hij komt ff niet van zijn plek. Ik wil wel, maar hij niet meer..... Ben ff aan het bedenken wat ik nu zal doen met de motor. Revisie of gelijk maar een upgrade. ACN gaat ie in ieder geval niet halen... Maar ik wel hoor! |
|
||||
|
||||
Mooi zo ..was vanmiddag te loom om ook nog ff met jou bij te kletsen
Doen we dan dinsdag |
|
||||
|
||||
De sfeer was echt super relaxed, het weer was perfect......
Iedereen praatte wat met elkaar, Mycha en Hanz hebben echt supermooie wagens, kortom; superkleinschalig en supergezellig. Zo nou genoeg gesupert Het was tof een keer gezichten te zijn, en we kijken al uit naar de volgende "typeIIIlicious meeting" Greetz Ron en Miranda En zoals bijna altijd: Wie er niet bij was , die heeft wat gemist! :biggrin:
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 04-09-2005 at 21:48. |
|
||||
|
||||
was zeker ff gezellig, ook leuk om eens met bert3 te paten :-) weten we ook weer wie daar bij hoort en weten we wat meer over airride en verlaagde t3 fusee's en verder kan ik nu zeggen ik was erbij de eerste keer....volgend jaar meer
|
|||
|
|||
Leuk om te zien die pics. Thanks!
Is er nog wat besproken over een type 3 club(je)? |
|
||||
|
||||
Quote:
Jip, alle type3 deelnemers waren het erover eens om de krachten te bundelen Moeten nu eens goed nadenken over hoe en wat.... type3licious een vervolg en/of clubje wordt
|
|||
|
|||
Mycha,
Wat denken jullie van 2 x per jaar samenkomen. Hou het kleinschalig. Elke keer een sticker - wordt nog verzamelobject ! Als je nog eentje kunt missen @ the hanz: ben blij nog eens échte T3 freaks ontmoet te hebben. Aan de andere iets minder fanatieke T3 rijders - keep em rolling ! BerT3 |
|
||||
|
||||
Ernst, je voorkant ziet er nog steed ok uit zo te zien
|
||||
|
||||
BerT3 : we hebben geen woord gewisseld eigenlijk .. volgende keer dan maar .
Wel leuk om er ook een zuiderbuur gezien te hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
op site van vwtype3 staan trouwens nog veel e-mail adressen van type 3 eigenaren hadden we eigenlijk moeten gebruiken om aan te schrijven, kunnen we volgende keer wel eens doen...
|
|||
|
|||
Quote:
Je kent mijn mening daarover |