|
||||
|
||||
Das mooi spul
De audi wur moet bij iedere afstelling weer los dus is heel erg tijdconsumerend. Was wel iets geweest als ik het een jaar geleden had gezien/geweten , ben nu al bijna klaar met ombouw digifant
|
||||
|
||||
Nou deze gaat er komen! op pelicanparts zijn er nu een paar die hem hebben gemonteerd op porsche's en mercedessen, en zijn zeer tevreden.
|
|
||||
|
||||
Jij bent mijn held !! Doorzetter
Ik ben al weer bijna zover dat ik ook die digifant eruit smijt
|
||||
|
||||
na doorzetter, met deze WUR zoals nu krijg ik hem ook geen 100%, waarschijnlijk zelfs niemand, ook niet met testbank en iemand die meer kaas van de materie heb gegeten.
belde er laatst 1 op en die had vroeger ook eea met kjet gedaan, zelfs conussen gedraait voor de weger, en die zou m ook geen 100% krijgen zei hij. zijn advies was; digifant. nou mooi niet, eerst deze programmeerbare WUR proberen. |
|
||||
|
||||
Digifant is dus ook k*t !
Blijft er niet veel meer over 😜 Denk dat ik de hele bende ga verkopen en een boxster koop Onee , daar pas ik niet in met 2 meter 😁 Voorlopig houdt jij het al langer uit met kjet als ik heb kunnen rijden met de old school turbo
|
|||
|
|||
KMS
Kost wel iets meer, maar nog nooit gezeur mee gehad. |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke set heb jij en wat moet je er nog extra bijkopen voor VW setup ? Pm me anders maar even dan geef ik je mijn nummer whatsapp
|
|||
|
|||
Ik heb de MP25 op mijn abf, inpricipe heb je een ECU, water, lucht en lambda sonde nodig. TPS kan je origineel gebruiken. kabelboom laten maken, ff te rollen en gaan met die banaan.
|
|
|||
|
|||
Quote:
FF vraagje... Gebruik je nog gewoon de rotorontsteking of heb je m omgebouwd naar DIS-ontsteking??
Present: - 1985 Volkswagen Scirocco GTX 1.8 8V DX aka 'Zorro' - 2007 Volkswagen Polo TDI Trendline 1.9 8V BMT aka 'Smurf' Past: - 1996 Volkswagen Golf III 1.6 8V AFT(later 1.8 8v ABS) (autocross) aka 'Kaetel 1' |
|
||||
|
||||
Kjetronic moet met de hall gever
Ontsteking is wel elektronisch. Ik meen 123 ignition , Mike verbeter me maar als ik poep praat Btw de Callaway loopt weer 😎
|
||||
|
||||
ik rij met 123tune idd! |
|
|||
|
|||
Quote:
dis uiteraard, weg wezen met die rotor en verdeler bende |
|
|||
|
|||
Quote:
Had al zo'n vermoeden hahah
Present: - 1985 Volkswagen Scirocco GTX 1.8 8V DX aka 'Zorro' - 2007 Volkswagen Polo TDI Trendline 1.9 8V BMT aka 'Smurf' Past: - 1996 Volkswagen Golf III 1.6 8V AFT(later 1.8 8v ABS) (autocross) aka 'Kaetel 1' |