|
|||
|
|||
Witte W65 Pirelli
Bloody hell..... Binnen 5 uur gereserveerd.....
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr |
|
|||
|
|||
kan ook niet anders, het is ook een Pirelie Edition.
wel een 1 die TLC nodig heeft. maar wel een mooie basis om er een mooie van te maken.
|
|||
|
|||
Zo lijkt t wel ja, zie wel wat plekjes en deukje(s) en dat zal nog niet t enige zijn. Echt netjes maken kost toch (flink) geld, goede basis of niet.
|
|
||||
|
||||
Is toch wel de moeite dat apparaat, helemaal voor die 3750.
|
|
||||
|
||||
mooie om aan me collectie toe te voegen!
|
|
|||
|
|||
Staat ie voor jou gereserveerd?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Of beter zo laten, patina is in !
|
|||
|
|||
En weg...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was het maar zo! |
|
|||
|
|||
Gister heb ik het geluk gehad deze auto op te mogen halen.
Ik heb zelden zo een puntgave ongerestaureerde type 1 Gti zien. De man was eigenaar vanaf 1994 en kreeg in 1996 gezondheidsproblemen, de auto is toen droog weggezet met olie op de zuigers en de accu gedemonteerd. De achterklep is een keer gespoten en hij heeft rechts op het achterscherm een klein deukje waar de lak er een stukje vanaf is. Meer kan ik tot nu toe niet ontdekken. De lak is echt ongelofelijk goed op het plaatwerk, de plasticdelen worden voor het mooie opnieuw gespoten. De dakgootjes, doorpels, hoekjes in het achterscherm zien er echt bizar goed uit. Het interieur mist een paar kleine dingetjes zoals: 1 deurbak, 1 armleuning en spiegelverstelknopjes. Wel is alles in goede staat. Mag ook wel met origineel 148k op de teller. Plus leuke opties als: leren stuur, gordels achter, mfa, verneukte hoedenplank en 5e pirellivelg! Ik ben onwijs blij met de auto en zal hem goed verzorgen! Als ik vanavond heb uitgevonden hoe foto's uploaden werkt zal ik hem delen met de liefhebbers onder ons. Gr. De Groot |
|
|||
|
|||
Gaaf, lot uit de loterij! Koopje van het jaar dit... Toen ik m zag was ie al gereserveerd...
Veel plezier ermee en ik ga m hier zeker volgen! |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd en welkom
|
|||
|
|||
You lucky bastard
Ik wens je er veel plezier mee
|
|||
|
|||
Dankjulliewel! En dat terwijl ik eigenlijk enkel opzoek was naar wat onderdelen voor een lhasagroene Gti die ik vorige maand heb gekocht... Die mag weer mooi de bingo in.
|
|
||||
|
||||
foto's werken niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Last edited by De Groot : 02-05-2015 at 21:04. |
|
|||
|
|||
Alleen die gril met (vreemde puntige) mistlampen en het VWmotorsport logo vind ik een beetje vreemd bij deze auto, is dit later gemonteerd?
|
|
||||
|
||||
Wat een coole vondst!
|
|
||||
|
||||
Hele mooie pirelli. Grill vervangen door een originele met rode lijstjes en dat maffe stuk plastic erboven in de kliko.