|
|||
|
|||
Mistlampen aansluiten
Kan iemand mij zeggen hoe ik mistlichten moet aansluiten op mijn mk2,
het gaat om de mistlichten in een g60 bumper. Ik neem aan dat ik een kabel moet trekken tot de dashboard schakelaar, of ligt er een kabel klaar? |
|
||||
|
||||
Welk bouwjaar is je golf? Kan namelijk zijn dat het kabelboompje er al ligt. Die vertakt bij je koelvloeistofvat naar de linker en rechterkant.
|
|
|||
|
|||
Quote:
1990. Ik zie onder het koelvloeistofvat wel een losse witte kabel liggen Kan je mss uitleggen hoe ik deze moet verbinden, kzou ni weten hoe? |
|
|||
|
|||
de - van je mislampen gewoon naar de accu. de plus aansluiten op de kabel onder je koelvoeistoftankje.
|
|
|||
|
|||
Ja kabels liggen onder KVS potje . Ff meten en je weet welke het zijn .
Alleen vaak doen ze het standaard niet met alleen het stadslicht aan. Dan moet je ff een relais 53 bijsteken in positie nummer 10 in je zekeringkast. |
|
|||
|
|||
Quote:
Gevonden! Hoe ga ik nu te werk om ze aan te sluiten? beide mistlampen direct doortrekken naar die stekker of ? |
|
|||
|
|||
Ik zou een dikke kabel op de massa leggen van de accu en een dikke plus kabel met een passend kabelschoentje in de ori stekker drukken en als het goed is werkt het dan.
Gewoon de plussen van de lampen op elkaar knopen en de massa's ook bij elkaar |
|
|||
|
|||
Quote:
Zouden deze gewoon niet werken als ik ze beide doortrek naar de originele kabel? |
|
|||
|
|||
Jazeker dat kan natuurlijk ook. dan pak je de plus en de massa van de ori stekker als het Goed is.
Wel goed kijken welke plus is en welke min in de stekker |
|
||||
|
||||
Min is bruin plus weet ik zo niet, heb mijn us lights op die stekker aangesloten namelijk
|
|
||||
|
||||
FFFF hier inbreken.ALS de auto voorbereid is.....zit deze voorbereiding dan in de kabelboom van de verlichting of in de boom van de motor?
|
|||
|
|||
Zo ver ik weet de boom van de motor.. Even kijken in je motorkap en je weet het zeker !
|
|
||||
|
||||
Daar ligt n tdi in......met bijbehorende kabelboom.....vandaar de vraag!
|
||||
|
||||
Bij mijn MK2 zitten ze klaar in de kabelboom van de verlichting, is eentje van 88. Nog dunne bumpers dus, maar liggen wel twee ori stekertjes klaar achter de koplampen om mistlampen aan te sluiten
|
|
||||
|
||||
Geel-wit en bruin....stekker gevonden.......Maar dat is in mijn auto de aansluiting voor verstralers....en niet de mistlampen.
En dat is de originele verlichtings kabelboom. Edit..... ik heb via http://www.a2resource.com/electrical/electrical.html eens wat zitten graven.........dat moet dus idd mistlicht zijn..dan zit het in mijn auto dus ergens fout. Verder graven dus waar de fout zit.
Impossible........is a challenge! 70-er DAF55marathonR 84-er Golf 2 (1.9TDI ombouw) 87-er Volvo 360 CS-T 90-er Golf 2 Madison(........ ombouw) Last edited by BMR : 26-06-2016 at 13:56. |