|
||||
|
||||
Bonken na verlagen polo classic
hallo,
Ik heb een polo classic uit 1997 en heb een schroefset van sjaak. Nu heb ik het rubber hergebruikt want die waren nog goed. Maar als ik alles vast heb gedraaid en de auto weer op de grond heb gezet, zit er een ruime vingerdikte tussen schotel en carrosserie en bonkt als een gek als je kuilen of hobbels pakt. Wat moet ik doen om dit te verhelpen? Ik heb niet aan de ringen van de schroefset gedraaid, deze staan nog zoals uit de verpakking , bijna helemaal beneden. |
|
||||
|
||||
Toplagers standaard vervangen, ze lijken vaak nog goed, maar worden na verlaging heel anders (o.a. hoek) belast.
De ruimte tussen schotel en carrosserie is niet alarmerend, dat hoort eigenlijk. Kan het zijn dat je aandrijfas loopt te bonken? En is de auto al uitgelijnd?
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe kan ik er achter komen of het de aandrijfas is en als het zo is, wat kan ik er aan doen? Auto is nog niet uitgelijnd, heb er ook nog niet echt mee gereden vanwege het bonken. |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 12:51. |
|
||||
|
||||
Verse toplagers en een uitlijnbezoekje doen de polo goed. Al een tijd geen last meer van het bonken.
|
|
|||
|
|||
Zal onherhoepelijk iets van de ophanging hebben lopen tikken tegen carroseriedelen oid.
|