|
||||
|
||||
Suzuki Swift Hayabusa Turbo 4x4
|
|
|||
|
|||
Ziek.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apart, maar in geen 25000 jaar....
|
|
||||
|
||||
Dit is een project auto van de (ex) eigenaar van Dutch Power Trading. Serieus gestoord speelgoed, heb 'm al vaker bekeken de afgelopen jaren. Is idd belachelijk veel geld en tijd in gegaan.
Moest volgens mij de opvolger van deze corsa worden Fucking link gedoe: https://youtu.be/D72bi2IAso0 Last edited by EnVeeZee : 27-03-2015 at 17:00. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dit soort projecten kosten tonnen geld ... Laatst gepraat tegen iemand die met een sprinter( buggy ) crost , dingt had hem 50.000€ gekost met een audi tt rs 2.5 5cil turbo van KMS met 1000pk met dubbele dumpvalve's ... Anti lag systeem enz enz .
|
|||
|
|||
Ik zou toch 10 keer liever een 5cil turbo inzetten.
Dan een hayabusa turbo die op 200% moet draaien om het vermogen op te wekken. |
|
|||
|
|||
Die hyabusa motoren hebben zich wel bewezen,dit gaat wel van zijn plek
|
|
|||
|
|||
Dat het van z'n plek gaat twijfel ik niet aan.
Maar een motorfiets op asfalt vraagt wel stukken minder van zo'n motor en aandrijving dan een buggy in het land. |
|
|||
|
|||
Heel simpel, merk van motor moet overeen komen bij de casco, dus met 5cil TTrs motor rijden is leuk, maar je zit ook gelijk aan een zware auto vast.
Rijden er nu ook twee zo, eentje met een baleno en ander met een swift. Gaat serieus hard en rijden altijd mee voor het kampioenschap. |
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij is dat dan ook een andere klasse waar je in moet rijden. Mij lijkt het wel heerlijk rondjanken in een 4x4 Hayabusa turbo
|
||||
|
||||
Bij de man waar ik mijn blok laat afstellen staat ook wel eens een swift met hayabusha blok.
Hij heeft daar het KMS systeem opgebouwd en afgesteld. Is ook een 4 * 4 dmv kettingen aangedreven. Prijzen kan ik nx over zeggen maar goedkoop zal het wel niet zijn. Die dingen gaan als een malle.
|
||||
|
||||
Golf 1 Hyabusa
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me best lachen in een audi 50.
|
|||
|
|||
Quote:
Is van Peter Brederland, is kampioen toerwagens 2014 in het NK |
|
|||
|
|||
Quote:
Nadeel is dat hij niet in de motorruimte past, je mag maar aantal cm van origibel maat afwijken oid |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou goed kunnen,geen idee wie er mee rijd, de man die mijn motor afsteld is Carlo van den Bergh. => link klikke