|
|||
|
|||
Injectoren EV motor
Heb een probleem met een EV motor.
De injectoren zitten allemaal los. Deze zitten normaal in bakelieten huis met een dikke O ring. Heb geprobeerd ze terug te drukken maar toen is er een bakelieten huis geknapt. Zoek nu dus nieuwe, wie weet waar ik die nog kan vinden? De vw dealer kan ze niet meer bestellen. Mvrgr. Alfred |
|
|||
|
|||
Probleem is dan de O-ringen vaak uitdrogen en dat de Injectoren dan gaan wiebelen.
Nieuwe ringetjes volstaat vaak! Als je een nummer hebt van zo'n ding wat je zoekt dan kunnen we makkelijker zoeken. De injectoren zijn nog nieuw te krijgen voor €45,- per stuk |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie,
er zijn stukjes uit de houder, O ring was te groot. nu klemmen ze niet meer. dat zijn andere , ik moet die hebben waar schroefdraad aan zit. Moet anders ook 4 andere injectoren hebben. Zal nummer eens opzoeken. |
|
||||
|
||||
Vond dit nog via google, de motorcodes lijken me voor de USA bedoeld, weet
niet of dit te vergelijken is met de motorcodes voor Europa:
|
||||
|
||||
EDIT: tekening hierboven is idd voor de amerikaanse markt maar de EV komt overeen met de JH (bovenste van de prent)
Ik heb bij mij de injectors vernieuwd maar de ringetjes zijn ook te krijgen, ik heb ook nog 4 bronzen busjes liggen en de bakelieten buisjes aan de binnenkant heb ik via mijn lokale onderdelenboer kunnnen bestellen. Volgens mij zijn ze ook nog te krijgen via classicparts.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb ook een EV, maar zover ik weet moet je dan het middelste plaatje hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het middelste plaatje is zoals bij mijn broer zijn DX (1.8GTI in een golf 1) Het bovenste is zoals in mijn EV (1.8GTI in een golf 2) Hoewel ik me kan voorstellen dat de eerste EV blokken nog met onderdelen van de DX is gemaakt Het past alle 2 wel alleen moet je kijken of je luchtgespoelde injectoren hebt. Bij de DX zijn dit gewone, bij mijn EV heb ik een aansluiting op de inlaat met een pijpje waardoor er luchtspoeling over je injectoren gaat. Waarom dit is weet ik niet maar dat zijn in ieder geval de bovenste
|
|||
|
|||
Heb de middelste injectoren, die passen niet in de bovenste hulsen.
Andere injectoren wordt me eigenlijk teveel van het goede. heb ook een nummer, krijg hier geen plaatje op. nr is 063133555A hoop dat iemand me kan helpen. |
|
||||
|
||||
[/QUOTE]
|
|||
|
|||
ok, nu zie ik pas dat het nr erbij staat.
lijkt anders op foto, doordat deze van boven gemaakt is denk ik. In ieder geval bedankt. nu ff kijken waar ik ze kan bestellen. groet Alfred |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ok, nu zie ik pas dat het nr erbij staat.
lijkt anders op foto, doordat deze van boven gemaakt is denk ik. In ieder geval bedankt. nu ff kijken waar ik ze kan bestellen. groet Alfred https://encrypted-tbn1.gstatic.com/...A_P0QmkVl_WgHDg |