|
|||
|
|||
originele NL Golf G60
ik heb dit golfje dus gekocht nadat deze bijna 11 jaar heeft stilgestaan bij iemand in een garage thuis.
De auto is origineel Nederlands geleverd en heeft maar 123800 km gereden. |
|
|||
|
|||
ik had nog een mooi setje bbs rs liggen, deze gelijk even gepast
|
|
|||
|
|||
voorlopig moet deze eerst worden klaargemaakt voor de keuring, ABSpomp zit vast, brandstofpomp doet het niet.
remmen zijn rondom al nieuw. Daarna zal die gepoetst worden en alle kleine minpuntjes weer netjes maken. uitlaat netjes recht hangen, brandgaatje in passagierstoel laten vullen en kleuren. Alarm weer netjes werkend maken en zal nog wel zat tegen komen auto staat al op een H&R schroefset. De remklauwen en intercooler een ander kleurtje geven, nu is dit blauw. Die worden dan zwart gespoten, en dan gelijk het setje Brembo's die ik heb voor erop voorlopig eerst maar genieten van deze schoonheid Last edited by wesley : 07-03-2015 at 20:15. |
|
||||
|
||||
Kijk, dat zijn de betere vondsten. Heel mooi!
|
||||
|
||||
goede gevonden ziet er netjes uit
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
Gaaf zeg! Hopen dat je 'm weer helemaal origineel maakt/houdt!
|
|
||||
|
||||
Nice, dat zie je niet vaak. Veel plezier ermee
|
|
|||
|
|||
Ik stoor me aan de booskijker, die gaat eraf. Net als alle stickers en kentekenplaathouders.
Op het dak zitten wat lelijke plekjes, die moet gespoten worden.(dat zal volgende winter worden). Het vw logo achterop komt een nieuwe voor. Er gaan iig verder geen grote veranderingen aan gebeuren. Eerst maar is rijden en kijken wat er dan nog uitkomt. Na 11 jaar zal er vast wel nog naar boven komen |
|
|||
|
|||
Nice! Die wielen die eronder zaten. Heb je daar maten van? Inch, et, j en bandenmaten?
|
|||
|
|||
Weet alleen dat het 16 inch is, heb er eigenlijk niet naar gekeken omdat ik de Porsche RSen en de Porsche c2 heb liggen.
Ik denk trouwens niet dat de banden veel zijn ivm het lange stilstaan. Last edited by wesley : 07-03-2015 at 22:06. |
|
|||
|
|||
Mooi man, zuinig op zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Hele gave vondst! Ori. NL., G60, wit.... Kan haast niet mooier!
|
|
||||
|
||||
Erg mooie vondst! Maak er wat moois van
Doe je motorisch nog iets aan onderhoud na zo lang stil staan?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
En "breedset" staat niet in de dikke van dale maar iedereen weet wel wat er Bedoeld wordt ,, Mooie vondst man! |
|
||||
|
||||
zeeeeeer nette wagen.
Mocht je in de toekomst hulp of onderdelen nodig hebben....http://www.ruud16v-g60.nl Mvg Ruud |
|
||||
|
||||
Gaaf ding!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Erik de J-bot is er weer, heb je een script lopen op dit forum ofzo Sorry voor de offtopic... Nogmaals, dikke golf!!! |
|
||||
|
||||
Schitterend! Inderdaad booskijkert eraf zal heel wat beter staan
|
||||
|
||||
Deze moet je liefde behanden .Mooie vondst
|