|
|||
|
|||
Showauto
|
|||
|
|||
Nieuwstraat is hier vlakbij, Kerkrade
|
|
|||
|
|||
Sjonge jonge, degene die deurhendels verzonnen heeft moeten ze ook een cursus '''waar zaten die deurhendels ook alweer?'' geven.
|
|||
|
|||
Motor is erg netjes erin gelepeld ook😁.
Vind alleen t spoilerrandje op de kofferklep wel geinig, de rest kan in de plastic-container. Motor en stoelen eruit, de rest op de bult wmbt.
|
||||
|
||||
2.0turbo tt motor? Dit is geen nieuwe type fsi motor maar gewoon een 1.8 20vt met gaskabel dus 1 van de eerste gti motoren..
|
|
||||
|
||||
ik vraag me af naar welke show's deze kerel gaat ...
|
||||
|
||||
Quote:
Pff edit, ik ga me schamen
|
|||
|
|||
De advertentie is toch nog 13 keer als favo opgeslagen. Toch wel een gewild brik
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wij moeten gaan kijken, daar moet ergens zijn interrieur zijn |
|
||||
|
||||
Haha wat een ding joh. Die intercooler heeft ook erg veel nut
Deurhandels voor een kabouter, prachtig. |
|
|||
|
|||
Die motor..... Die is echt heel verschrikkelijk ingebouwd...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Moest ff nadenken over je opmerking "kabouter,, kwartje viel nu pas,snap daar de meerwaarde niet van Heb dat al eens eerder gezien bij een Duitser met een Polo Volgens mij is dat blok afkomstig uit het Amsterdam Rijnkanaal |
|
||||
|
||||
haha ja had hem op fb voorbij zien komen
ieder z'n ding, maar tis niet de mijne :P |