|
|||
|
|||
Leuke golf 1 cabrio
weet iemand hier meer over deze cabrio?
wat is zon auto echt waard? hij lijkt mij een beetje te hoog geprijst wat denken jullie hier van? http://www.carplanetelburg.nl/Volks...ek=&so=gallerij |
|
|||
|
|||
er is maar 1 manier er achter te komen of dat de prijs juist is ja of nee.
dat is gewoon door er naar toe te gaan, afhankelijk daarvan bepaal jij of het de juiste vraagprijs is.
|
|||
|
|||
wat is dan een goede cabrio waard. ik zie geregeld goede cabrio's
op het oog dan na de slachtbank gaan voor onderdelen die lang niet rot ofzo zijn |
|
|||
|
|||
een goede normaal geprijsde cabrio zal denk ik rond tussen de 2 en de 2,5 liggen denk ik persoonlijk.
Maar goed ik kan niet van een afstand bepalen of deze roestvrij of net wat dan ook is.
|
||||
|
||||
prijzen van een cabrio zijn niet echt in te schatten.. vraag me al een hele tijd af wat het is. je hebt mensen die voor een bomvolle classicline met leer en alles 2,5k vragen en je hebt mensen die voor een paarse afgetrapte automaat zonder ook maar een enkele optie 7k vragen.
bij dit soort auto's is het meer van wat jij het waard vind
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Ik gok dat alleen het chassisnummer van 1983 is............
|
||||
|
||||
je bent in ieder geval wel eigenaar nummer 11 mocht je hem kopen in de 11 jaar tijd dat hij hier in Nederland is. Is in 1994 geïmporteerd dus is zo ongeveer elk jaar van eigenaar gewisseld
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Het is maar net wat je er zelf voor wilt betalen. Wil je dit uitgewoonde bij elkaar geraapte tjoening hok of wil je een knappe originele voor het zelfde geld. De prijzen lopen enorm uiteen... voor €1000 kun je al een rijdende cabrio kopen maar je kan er ook 1 van €7000 kopen.
|
||||
|
||||
Vind de kleur op deze wel erg fraai, maar op de foto's afgaand vind ik hem die 3000 niet echt waard.
|
|||
|
|||
Een 83-er met een Quartett bumperset. Kleur is ook niet origineel, wielen zijn niet origineel. Nee, voor dat geld kan je echt een veel mooiere vinden.
Edit: zo even twee exemplaren die ik zeker boven die hierboven zou verkiezen: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...pk-bj-1991.html http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...-stuurbekr.html Last edited by Berrychello : 17-02-2015 at 19:43. |
|
|||
|
|||
zal een gli met een 112pk motor niet gewilder zijn?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee waarom?
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat een 2H vergeleken bij een DX een lui zwijn is
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb een EX in mijn cabrio (enkel het horen van EX zal bij sommigen al het kippevel op de armen laten verschijnen) en heb deze 6000+ euro betaald. Dus kan bovenstaande verhaal bevestigen.
|
|||
|
|||
Quote:
daar doelde ik ook op |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook een EX rijdt pittiger en lekkerder dan een 2H
|
|||
|
|||
Quote:
ik had het over dx in zon cabrio 83 gli zit toch een dx motor? en wat is dan een ex motor |
|
||||
|
||||
EX is 1.8 carb blok met 90 pk
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Vraag maar eens een foto van de motorruimte, zal wel een 2h in liggen. Zo ja kijk of ze de sticker op de linkse verpoot vergeten zijn te verwijderen. En vraag ook maar eens of deze een reservewielbak heeft voor thuiskomer of gewoon een grote reservewielbak. Dat zegt ook veel. |