|
||||
|
||||
swallowtail '75 voor €2500,-
het mag dan wel een 4deurs zijn, maar hij is wel compleet en weer in het gave 'miami blue' altans.. dat was hij ooit..
http://suchen.mobile.de/auto-insera...s=EXPORT&noec=1
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Deze kleur is ook leuk!
|
|
||||
|
||||
ehh ..hier kun je weinig mee jongens..
het ding is synthetisch over gespoten..in de schuur...god weet hoe rot hij is.was..wel compleet..dat weer wel |
|
||||
|
||||
Tsja, als het nou een origineel NL kenteken had zou je er misschien nog aan beginnen.
|
||||
|
||||
verbaast me dat de motor niet mee gespoten is..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Qua zeldzaamheid zal het straks niet meer uitmaken of het een ori NL kenteken heeft. Kijk maar naar spijlbussen en kevers, die komen van over de hele werled. |
|
||||
|
||||
Ik ben dan geen swallowtail expert maar ik snap niet helemaal waarom je hier niets mee zou kunnen..
roest heeft die waarschijnlijk sowieso maar wie weet valt het wel mee.. 2500 euro is (denk ik) niet veel geld voor een swallow. Je hebt de juiste kleur, een 5 deurs zal op een gegeven moment zeldzamer worden dan een 3 deurs. Hij is compleet en het is voor de verandering eens een 1.5 i.p.v. een 1.1 Als ik het geld had zou ik hem best willen hebben.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Pas op he |
|
|||
|
|||
Pffff, komt hij weer aan met z'n kenteken....
Ben het met allebei eens. Je zou op dergelijke auto's oud periode-correct kenteken moeten kunnen krijgen en ook op dito platen moeten mogen rijden. Op het kentekenbewijs zie je dan vanzelf wel dat het een import auto is. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had er vroeger ook last van, nu ik een YA heb ben ik gewend |
|
||||
|
||||
Quote:
Oudere import zou ik nog mee kunnen leven, als die combinatie maar xx-xx-xx is en niet xx-xxx-x of x-xxx-xx.
|
||||
|
||||
De regel was toch dat auto's van voor 78 een blauw kenteken krijgen met YA of YB? Of is dat weer veranderd?
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:57. |
|
||||
|
||||
YC geen optie??? Ze kunnen die reeks toch continuëren?
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vroeger ook niet maar nu ik er 1 heb went het |