|
|||
|
|||
Plaatjes onder motorkap
Hallo met Donny
Heb een vraag omtrent de plaatjes die onder de motorkap zitten waar de gegevens van de auto op staan. Nu zijn ze bij mijn golf 1 er allebij af. Mijn vraag kan je die nog laten maken. Er zit ook nog een sticker achter de gril, maar die is mee gespoten bij mij auto. Gr Donny |
|
||||
|
||||
Hallo,
Welke stickers bedoel je. Misschien een foto? Dit plaatje hoort op de voorbalk. Hier staat wel het serienummer in. Na laten maken word lastig. Naast deze hoort nog een smal plaatje deze heb ik niet meer geplaatst.
|
|||
|
|||
Ja dat plaatje en die andere die bedoel ik.
Dus dat plaatje met het serie nummer kan je niet meer laten maken zeg je. En evt dat nadere plaatje ,wat staat daar op weet je dat ook. En op die sticker achter de gril staat een code of zo. Foto zal ik morgen maken |
|
|||
|
|||
Het zwarte plaatje kan je wel na laten maken bij Jeroen Rison. Moet je even via zijn site de mogelijkheden vragen. De ander weet ik ook niet zo 1,2,3..
|
|
|||
|
|||
gr robin |
|
|||
|
|||
Plaatjes onder motorkap
Hallo met Donny heb gevraagd bij Jeroen rison wat een plaatje met daarop het chassie nummer gaat alleen om het zwarte plaatje.
Nu heb ik een mail terug gehad van Jeroen,maar was toch ff schrikken. Of Jeroen heb mijn mail niet goed begrepen,en anders vind ik het wel behoorlijk prijzig. Weet evt iemand anders waar ik het plaatje zou kunnen laten maken. |
|
||||
|
||||
Wat koste dat dan?
|
|
|||
|
|||
Plaatjes
Ik had een mail gehad waarin stond,dat het ongeveer 145 euro zou kosten.
Maar het kan ook dat hij mijn mail niet goed heb begrepen,zou kunnen. Hr donny |
|
|||
|
|||
Plaatjes ondermotorkap
Hallo met Donny
Wil foto's toevoegen om te laten zien. Hoe kan ik foto's toevoegen. Ik kom er niet uit Gr donny |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij hebben zij het ook moet je even zoeken. www.typ-17.de |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.ebay.de/itm/Typenschild-...=item3cf1b791f4 |