|
|||
|
|||
Uppen van advertentie
Ik was benieuwd of jullie het uppen van een advertentie toch weer in overweging willen nemen
Mijn advertentie staat inmiddels op pagina 6 meen ik,en krijg het idee dat mensen niet de moeite zullen nemen om zover terug te gaan Hetgeen wat ik aanbied zal waarschijnlijk niet veel bekeken worden in de ,,search thread,, waardoor hij niet echt meer opvalt |
|
||||
|
||||
+1
|
||||
|
||||
+1, reacties zijn onoverzichtelijk, maar niet onhandig.
|
|
||||
|
||||
Het advertentiesysteem wordt iedere bestuursvergadering (elke 2-3 maanden) geevalueerd. Hierbij worden diverse mogelijkheden, zo ook uppen toestaan, afgewogen. Op dit moment zijn er geen concrete plannen om het uppen weer toe te staan. We proberen een oplossing toe te passen die door de meeste leden gedragen wordt. Maar zoals je zult begrijpen zijn er voor elke gekozen oplossing voor en tegenstanders en zullen wij daar een middenweg in moeten vinden. We hopen hiervoor op jullie begrip.
|
||||
|
||||
Hou hier een enquete onder de leden over zou ik zeggen, dat dat 75% uppen weer graag terugziet.
En weet niet of het mogelijk is om in te stellen dat er alleen door de topicstarter beantwoord kan worden, dan komen er dus ook geen ongewenste reacties op. Interesse, dan een PB naar de verkoper...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan eisen we langere pagina's! Ik ben zelf geen voorstander trouwens. Ik had op een gegeven moment het gevoel dat meer dan de helft van de new posts geupte advertenties waren.
|
||||
|
||||
Je hebt ook uppen en uppen, 1 x per dag vind ik wat veel, maar 1x in de week moet kunnen.
Dat scheelt al gauw 5 of 6 pagina's omhoog... Meeste mensen die wat willen verkopen, hoeven het niet a la minute weg te hebben, maar na een week is het toch fijn als je weer redelijk bovenaan staat..
|
|||
|
|||
Quote:
Lijkt mij een redelijk plan ja.
|
||||
|
||||
Ik vind het op zich geen probleem ik kijk gerust 10 pagina's terug 1x in de week
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens |
|
|||
|
|||
net zoals op Cleaned... 1x in de week omhoog uppen.
en als ze het eerder doen gewoon weer terug zetten. nu snap ik wel dat dat meer werk op zich neemt dan het gewoon zo laten.
|
||||
|
||||
Quote:
Bij eerdere up direct deleten en ik ben voor!
|
||||
|
||||
ik ook! net zoals de 1x in de week up
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
+1, kom jij nou met HET compromis Direct een "geen correspondentie mogelijk" regel toevoegen. Anders wordt gezeik over deleted topics de nieuwe forumsergernis en paginavuller |
|
|||
|
|||
Denk dat de meeste hier hun spulletjes allang elders te koop aanbieden, tis al lang niet meer zo druk als vroegáh...
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Mooie combi heren |
|
|||
|
|||
Sinds er geeen reacties meer zijn is het forum zo dood als een pier. En totaaaaal niet interessant meer.
Better take your business somewhere else now! |
|
||||
|
||||
Naar waar dan? Naar het vag-hoekje op facebook misschien? Dat is interessant.
|