|
||||
|
||||
deze groene caddy 1 gezocht!
ik ben opzoek naar de eigenaar van deze caddy!
in 2013 heeft 'vwgolf1' hem hier verkocht maar hij reageert niet op mijn berichten. er zit al een jaar geen apk meer op en ik zou hem graag kopen omdat dit exact is wat ik zoek. kenteken VG-22-GT |
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je via de RDW in contact komen met de huidige eigenaar.
Je kan via hun een verzoek doen tot contact met de eigenaar.. |
|
||||
|
||||
Volgende eigenaar zat hier ook volgens mij. Maar vind hem niet terug
|
||||
|
||||
mocht je hem vinden hoor ik het graag!
als ik op het profiel van vwgolf1 op email klik staat er dat ik een admin moet vragen om zijn email. dat heb ik dus gedaan. gemaild naar forums@volksforum.nl. |
|
||||
|
||||
dankzij een tip van Spike heb ik inmiddels contact met de vorige eigenaar!
de huidige eigenaar had blijkbaar geen email en 06.. :o |
|
||||
|
||||
Huidige eigenaar woonde destijds in amstelveen, in een mooi oud wijkje en had een t1 panel. Zegt iemand dit iets??
|
|
||||
|
||||
inmiddels met behulp van de vorige eigenaar, google streetview, heel veel geluk, een gokje en het bellen van de buurvrouw heb ik de huidige eigenaar gesproken.
hij wordt momenteel opgeknapt en is niet te koop.. leuk geprobeerd |
|
||||
|
||||
Zelf eentje kopen en zelf zetten zoals je wilt ? Of is dat geen optie?
|
||||
|
||||
het punt is dat de meeste caddys verrotte overgeschilderde hokken zijn met rare timmerwerkjes in de bak.
bovenstaande is origineel met redelijk weinig roest. zelf iets moois maken kan natuurlijk, maar het is lastig om een redelijke basis te vinden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Alle caddy's zijn rot ook al denk je dat ze niet rot zijn . er staan heel veel caddy's te koop zowel in belgië als in nederland
|
||||
|
||||
ik ken de meeste caddys die te koop staan wel.
het verschil met deze is dat hij in de originele lak staat en daardoor zie je goed wat het is. daarnaast vind ik hem gewoon super mooi, en is in gebruikte staat en kun je dus ook gewoon goed gebruiken. |
|
||||
|
||||
Quote:
idd, als ik dat hoor/zie ben ik nog altijd heel gelukkig met de mijne,laatste 10 jaar binnen staan in een schuur heeft hem zeker geen 'slecht' gedaan |
|
||||
|
||||
Mn vader sprak de huidige eigenaar laatst.
Krijgt geregeld de vraag of de caddy te koop is. Maar heeft m in restauratie en verkoopt m niet.. Gr Bart |
|
||||
|
||||
die vraag krijgt hij geregeld van mij inderdaad
hij zette recent foto's op zn facebook, mooi geworden! |