|
||||
|
||||
dit is gewoon bullshit, er is niemand die even 12,5k neertelt voor een country, en al helemaal niet in die kleur en zonder de originele wielen...
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Quote:
wielen waren er wel bij.... tegen meer prijs [I]Wat is de prijs zonder de ( voor de liefhebber verschrikkelijke ) lm Wielen En met de originele wielen er onder De wielen zijn een waarde van ongeveer Euro 300. Voor de juiste prijs, kunnen we een deal maken. /edit; deleted zo kreeg ik antwoord Last edited by Gijs : 20-01-2015 at 21:04. |
|
||||
|
||||
Zelf was ik net te laat voor deze Country. Voor ik er erg in had stond hij alweer op "gereserveerd" . Ik had al zo'n gevoel dat ik hem binnen een week weer terug zou zien op MP .
En inderdaad, behalve die hebberige vraagprijs stoort het mij het meest dat de originele velgen verdwenen zijn. En ook hier:
|
|||
|
|||
Quote:
zijn er nog wel bij hoor alleen die hem nu gekocht heeft denkt ff binnen te lopen ja ik zag hem vorige week ook te laat jammer genoeg toen was de prijs nog reeël |
|
||||
|
||||
Kleur is geweldig
|
||||
|
||||
Quote:
raar, de kans op verkoop is natuurlijk groter met gewoon de originele wielen eronder, dus ik snap niet waarom hij er die los bij verkoopt en niet op de foto zet...
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' Last edited by Gijs : 20-01-2015 at 21:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
omdat het geen liefhebber is maar een geld wolf |
|
|||
|
|||
Quote:
klopt jaap jammer genoeg verkeerd verkocht |
|
|||
|
|||
De EHBO doos is alleen al 200,- euro waard haha..
|
|
|||
|
|||
Zonde zeg! De vorige advertentie was ook top, auto uit de familie van eerste eigenaar.
|
|
||||
|
||||
Wat een clown, 12,5 K.......
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon een bod doen wat je de auto echt waard vindt. Hij verkoopt m toch niet voor zo'n prijs. |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed geld verdienen voor mij dan, heb nog een hoop van die originele vw ehbo dozen liggen
|
||||
|
||||
De auto is NOOIT offroad geweest. (volgens de advertentie)
Staat nu alleen wel in een grasveld voor de foto's?? Volgens mij is een grasveld geen weg en daarom is nu dus offroad geweest
|
||||
|
||||
Auto is verkocht aldus de verkoper.
|
||||
|
||||
Quote:
lame. met zo'n ding wil je toch juist offroad.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ze zijn allemaal KOEKKOEK geworden.
Ik heb nog maar twee jaar terug maanden lopen leuren met mijn complete Voor 2K en voor een stik minder verkocht