Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01-01-2015, 19:10
BruceKimberlyVW BruceKimberlyVW is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 8
Default Ervaring & tips ombouw golf 2 1.3 naar G60 corrado

Beste

Iemand tips of ervaring motorswap van golf 1.3 naar G60 vanuit corrado.
Golf is wel oud model dus ik weet dat er moet aangepast worden van zekeringkast en ik heb die van de corrado erbij.
Ik hoor het graag

Mvg
Bruce
Reply With Quote
  #2  
Old 01-01-2015, 21:14
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Tip? De Search gebruiken
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #3  
Old 02-01-2015, 12:35
BruceKimberlyVW BruceKimberlyVW is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 8
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Richard
Tip? De Search gebruiken


Zal ik eens doen
Reply With Quote
  #4  
Old 02-01-2015, 13:49
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
Default

http://www.gti-g60.nl/

En dan onder het kopje 'allerlei'
Heb ik mijn kabelboom ook mee gedaan en werkt prima.
Gewoon 1ecu relais en 1 pomprelais pakken en die vv +&- uit je huidige zekeringskast.
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote
  #5  
Old 02-01-2015, 23:55
BruceKimberlyVW BruceKimberlyVW is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 8
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
http://www.gti-g60.nl/

En dan onder het kopje 'allerlei'
Heb ik mijn kabelboom ook mee gedaan en werkt prima.
Gewoon 1ecu relais en 1 pomprelais pakken en die vv +&- uit je huidige zekeringskast.


Bedankt voor de info. Weet u toevallig of je de pedalenbox en rembekrachtiging ook nodig hebt van de g60?

mvg
Reply With Quote
  #6  
Old 03-01-2015, 00:38
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
Default

Ligt eraan.
Als je de hydro koppeling wilt gebruiken of als je met een kabel wil gaan werken.
Bekrachtiger zou ik zowieso omzetten, evenals de voor en achter remmen. Makkelijk over te zettem op golf2
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote
  #7  
Old 03-01-2015, 07:42
Dokter D's Avatar
Dokter D Dokter D is offline
Draaideur donateur - MKII=Life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,846
Default

Heb je de complete auto of een los blok?
Reply With Quote
  #8  
Old 05-01-2015, 17:28
BruceKimberlyVW BruceKimberlyVW is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 8
Default

Heb de volledige voor en achterophangin met motor en bekabeling en zekering kast remmerij enzo..
Reply With Quote
  #9  
Old 05-01-2015, 17:28
BruceKimberlyVW BruceKimberlyVW is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 8
Default

Quote:
Originally Posted by Dokter D
Heb je de complete auto of een los blok?


Heb de volledige blok ophanging voor en achter met remmerij stuurinrichting enzo hele bekabeling met zekeringkast..
Reply With Quote
  #10  
Old 05-01-2015, 19:36
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
Default

Ook de hydro spullen dan? Ivm je koppeling.
Draadboom heb je alleen t motorgedeelte en het stuk van de pomp(en) wrlke naar achter loopt nodig. Zijn maar paar draden om m aan de loop te krijgen.
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote
  #11  
Old 06-01-2015, 12:53
BruceKimberlyVW BruceKimberlyVW is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 8
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Ook de hydro spullen dan? Ivm je koppeling.
Draadboom heb je alleen t motorgedeelte en het stuk van de pomp(en) wrlke naar achter loopt nodig. Zijn maar paar draden om m aan de loop te krijgen.


Heb pompen enzo bij gekregen en bedrading ook moet enkel nog leidingen trekken van achter naar voor. Enkel koppelings pomp heb ik niet.

mvg
Reply With Quote
  #12  
Old 06-01-2015, 19:59
BruceKimberlyVW BruceKimberlyVW is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 8
Default

Had ook nog de vraag moet je heel.je zekering kast veranderen of kanje originelen houden. Endan gewoon ergens je brandstofpomprelais aansluiten en de dingen die je nodig hebt voor het draaien.
Reply With Quote
  #13  
Old 06-01-2015, 20:04
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
Default

Originele kast zou ik zitten laten.
Met een ecu relais en een pomprelais krijg je m zo aan de loop.
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote
  #14  
Old 07-01-2015, 09:20
BruceKimberlyVW BruceKimberlyVW is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 8
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Originele kast zou ik zitten laten.
Met een ecu relais en een pomprelais krijg je m zo aan de loop.


Ok bedankt
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum