|
|||
|
|||
.
.
Last edited by Skywalker : 26-01-2007 at 19:48. |
|
||||
|
||||
Punt 1 kan je gewoon weg slijpen,heb ik ook gedaan.
|
|
|||
|
|||
hou er wel rekening mee om je uitbouwset dan hoog genoeg op je zijschermen
te monteren, anders lopen je banden in de laagste stand dáár weer aan :p |
|
|||
|
|||
creative levert ze zelfs met een sparing om lager te komen.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je dan beter aangepaste springplates gebruiken zoals Krukab hierboven post... (ik heb ze al voor mijn T2 verlaging klaar liggen :biggrin: )
Is zo'n springplate zelf niet in elkaar te bakken? |
|
||||
|
||||
veerplaat kan je gewoon zelf aanpassen, heeft een vriend van me ook gedaan, niks mis mee.... Alleen weet ik niet hoe het zit met de apk...
|
|
||||
|
||||
bij BBT hebben ze gewoon de tol in mijn veerplaten gezet
heb er niks van gehoord bij de keuring
|
||||
|
||||
Kan me ook nauwelijk voorstellen dat zo'n keurmeester precies weet hoe zo'n springplate eruit ziet... bij flexen dat ding, een weekje buiten laten liggen en geen haan die er naar kraait
|
|
||||
|
||||
Hehehe, zo laag mogelijk, lekker aan t asfalt kleven. Had die rat bus van die belgen die boven bij de onderdelenmarkt in Spa ook airride? Niet kunnen zien eigenlijk wel vet!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Die groene rat met iron cross op de voorkant? GEEN Airride, gewoon een steekie los!
|
||||
|
||||
Quote:
Idd geen airride, heb er nog ff onder gekeken, voor plaatwerk verhoogd, gat in het chassis voor de stuurstagen en dergelijke... |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, gast was op de VW nationals voor het eerst met zijn bus en heeft daar het hele verhaal staan vertellen....... en het is hier ook te volgen wat ze met die bus hebben uitgespookt http://radikalbugz.skyblog.com/
|
||||
|
||||
Quote:
cool gedaan man..die gaste doen nix anders denk, vw vw vw vw vw Last edited by vwgolf1 : 25-08-2005 at 16:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
nu wel! |
|
||||
|
||||
Quote:
damn! :frown: jammer! ik ben omkoopbaar! :biggrin: |
|
||||
|
||||
[off topic]
lees onderschrift.....airride is voor mietjes die niet kunnen rijden
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben echt goedkoop! |
|
|||
|
|||
slijpen met die handel
|
|||
|
|||
1 & 2 zou ik doen ... zo spreid je je kans op raken van 1 (of 2) een beetje
|
|
||||
|
||||
Ik heb in eerste instantie alleen de veerplaat gedaan maar dat bleek al snel veel te weinig om echt laag te gaan. Toen alles weer gedemonteerd en de aanslagnok weggehaald (helemaal tot vooraan). Nu heb ik achter geen beperkingen meer. Helaas voor wel en dat zijn uiteraard de wielkasten, hoe ga jij dit oplossen dan??
zie hier http://home.planet.nl/~denest/straight.html mijn platen. Maar als je graag zo laag wilt waarom heb je dan gekozen voor IRS ? met en pendelas kom je veel verder hoor aangezien je hier punt X niet hebt. Ik had ook heel graag Voor IRS gekozen maar de beperkende factor heeft mijn keuze op pendelas laten vallen. Suc6 Groeten dennis |