|
|||
|
|||
Essen Motor Show 2014
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor! Morgen gaan we het beleven!
|
|||
|
|||
Wij gaan zondag! Jaren niet meer geweest, ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Vorige week vrijdag even op en neer geweest, wilde eigenlijk niet gaan maar wat spaanse klanten vroegen of ik een toertje met ze wilde doen.
2,5-3 uur later was ik weer op weg naar huis, veel bekenden gezien en gesproken (wat ik het leukste aan meetings en shows vind) Stonden kwalitatief hoogwaardige autos, maar ook een hoop "wat mindere" 4 pics gemaakt van de audi RS club op de bovenste verdieping. Verder weer het tunings spul overgeslagen (schroefsetjes,lampies grilletjes etcetc) Ligt denk ik aan mij, maar als ik weer een stand zie (en er zijn er veul ! ) met 24 pods remklauwen en 18 inch schijven, denk ik het zal wel... 3-4 nieuwe velgenmerken, ala rotti adv1 etc, met nieuwe 600S klasse ,lambo en porsches, velgen va 2500,- per stuk, denk ik ook .. sja hoe groot is die markt, en hoeveel potentieele klanten lopen op die beurs rond. Verder best veel (ik gok vrijgezelle bij moeder thuis wonende van middelbare leeftijd) mannen gezien die echt met een nat hemd van het zweet om de div modellen heen krulden om selfies te maken. Effin, het was weer een geweldige ervaring en het voldeed wederom aan mijn verachtingen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Perfect verwoord
|
|||
|
|||
Sixpack, mooi verwoord!! Om ongeveer dezelfde reden ben ik een paar jaar geleden afgehaakt! Toch weer eens kijken
|
||||
|
||||
Minder als voorgaande jaren maar toch stond er nog wel genoeg moois
|
|
|||
|
|||
Was vorige week zaterdag geweest en het is idd iets minder als voorgaande jaren
Ik miste een stand van VW zelf en van nog andere grote merken Voor mij was het hoogtepunt de Mercedes SLK voor de Berg-Cup geprepareerd,echt wat een monster En in een kleine hal stond nog een leuke corado voor op het circuit,nog een tijdje met de eigenaar gesproken erg aardige kerel |
|
|||
|
|||
Quote:
De VW stand staat er al sinds de crisis in 2008 niet meer
|
||||
|
||||
Zo, mooie caddy zeg. Meer foto's daarvan?
|
|
||||
|
||||
Sinds moi 17 jaar was (1987) eigenlijk met regelmaat naar Essen. De afgelopen jaren was het steeds ietsje minder leuk, maar dit jaar heb ik genoten. Parkeren op 20m afstand van de bus, in 2 min binnen zonder wachtrij aan de kassa, niet te druk, van een aantal standhouders een goede indruk gekregen.
Tijd met de heren van Wagner staan praten, die echt wel iets over intercoolers kunnen vertellen. Daarintegen een catchtankje voor een TFSI als angebot voor 249,-- euri....gaan we zelf wel lassen. De draai, lasapparaat en freesbank zijn gewillig zullen we maar zeggen. 17 inch velgen worden zeldzaam, ik wacht op de eerste golf 2 met 22inch. Audio wordt van gerenommeerde merken steeds goedkoper maar om met een subkist met 2x 12inch te lopen moet je volgens mij wel Duits zijn... Nu in winterslaap en wachten op de klassiekershow.
|
||||
|
||||
Quote: