|
|||
|
|||
Remblokken gezocht voor Brembo 4 en 6- pots
Goedemiddag!
Ik ben op zoek naar 2 sets remblokken voor mijn remklauwen. Ik wil ermee op de weg en circuit rijden, en heb geen idee wat voor merk/type ik nodig heb. Gaat om de klauwen(brembo 4-pots) van een Porsche 996 (achterkant) met de volgende nummers: Onderdeelnummers: 996.352.421 + 996.352.422. En de klauwen(brembo 6-pots) 17 ZL + 17 ZR van een Touareq, Q7 en Cayenne. Groeten Ricardo |
|
||||
|
||||
Blokken voor de 6pots ZR17 klauwen zijn via EBC te krijgen, gewoon zoeken op Touareg met 330mm schijf.
|
|
||||
|
||||
Hoi, als ik je kan adviseren ga geen ABC rijden. Mijn ervaringen (over 30.000) kilometer straat en circuit zijn slecht met ABC.
Ik heb veel km's ABC gereden en momenteel rijd ik FERODO. Ik heb de DS 2500 (straat legaal) remmen zeer goed bij koude start, in tegen stelling tot de DS 3500 (niet straat legaal) die remmen alleen als ze heet zijn. DS 2500 die zijn echt te gek. Rijd er nu al 6000 KM mee, in combinatie met ATE remschijven, 7 Trackdays mee gedaan en de rest dagelijks verkeer. nog geen slijtage te merken/zien. Ben benieuwd welke combi je gaat rijden.
|
|||
|
|||
Ik heb in de afgelopen dagen meerdere mensen gesproken...
Sommige zweren bij die Yellow Stuff, of ze vinden het niks! Hoorde ook meerdere keren positieve verhalen over de ferodo ds2500. Al met al lastig, maar heb zojuist de ferodo ds2500 besteld |
|
|||
|
|||
Je hebt ook nog de DS3000.
Die heb ik op mijn golf icm wilwood klauwen. Binnenkort ombouwen naar grotere schijven 330 icm. porsche klauwen. Ik kies dan weer voor DS3000. Remt koud vergelijkbaar met standaard. Warm ankert het als een gek. |
|
|||
|
|||
Pim, die had ik idd ook gezien.. Maar op diverse sites gelezen dat de ds3000 niet op de openbare weg mag.. Komt goed!
Informatie betreffende de diverse compounds: Street = DS Performance (Straatgebruik, voor regulier gebruik met betere performance als origineel) Sport = DS2500 (Stevig straat gebruik en licht circuit gebruik) Racing = DS3000 (Circuitgebruik, mag niet op de openbare weg worden gebruikt) |
|
|||
|
|||
Heb op de Bmw touring ds2500 icm Zimmerman sportschijven.
Remt prima, qua piepgeluiden valt t me ook erg mee. Had ergens gelezen dat sommige mensen er nogal last van hadden, is vervelend als het je straatauto betreft. Ik gebruik de Bmw niet op circuit, maar stevig openbare weggebruik zeg maar👍