#1
|
|||
|
|||
jetta mk1 build
Stond totaal niet in de planning om weer een hobby auto te kopen.
Toen kwam er een jetta 1 voorbij voor een klein prijsje. Dus toch maar weer begonnen, eerst een maand in rond gereden maar toen kwamen er al snel gebreken. Was toch al van plan om hem op te knappen. word helermaal aan gepakt. Het gaat om een jetta mk1 3 deurs uit 1981 Er ligt een 1.8 carb in Plannen zijn Alle slechte plekken lassen prof laten spuiten. net intrieur 1.8 8v carb enz enz enz Zo heb ik de auto gekocht Iik had nog een kamie lip liggen dus even gemonteerd En toen begon het. De auto de schuur in en begonnen met strippen. De ramen er uitgehaald. Gelukig heel er uit gekomen. toen kwamen de rotte/slechte plekken al snel te voor schijn Hoek bij het achterraam. Rand van het voor raam. Front heeft zijn beste tijd ook wel gehad. llinks onder bij het raam. Gaatje in de wielkuip rechts voor. Deuren er ook maar uit gehaald komen nettere voor in de plaats. De voorparnelen waren niet meer te redden dus maar andere aangeschaft. Begonnen met de bitumen te verwijderen. Dit was het voor eerst nu eerst bezig om het plaatwerk te vinden. Als iemand nog tips heeft waar? Hoor ik het graag. Last edited by arjan v : 04-01-2015 at 15:54. |
#2
|
|||
|
|||
ziet er goed uit.
|
#3
|
|||
|
|||
Dankje loop nu vast op het vinden van een net of nieuw front
|
#4
|
||||
|
||||
Lekker bezig. Mooi project!
__________________
ReinoutMK1 2000 Bora 2.8 V6 4motion (daily ride) 1983 Golf 1 GTI W65 1.8 (tour- en vakantiewagentje) Mijn Marktplaats advertenties |
#5
|
|||
|
|||
Zie ik daar nou een Entelbucher Sennenhond?
Leuk ding hoor die Jetta!!! Gelijk helemaal goed aanpakken, dat is wel belangrijk, ja. mvg Rick |
#6
|
|||
|
|||
Het is een berndrchender is van mijn schoon moeder heben zelf een Engelse stafford
|
#7
|
|||
|
|||
Zo ben nog niet echt vedder gekomen met de jetta.
kan nu ook zandstralen dus daar ben ik nu redelijk druk mee. Natuurlijk ook wat aan het stralen voor mij zelf. mijn kleppendeksel Mijn radiateur kap. En nog een poeli distributsiekap. Deze maand ga ik het blok er uit halen en netjes maken. Hoopelijk in januarie begin maken met het las werk. Last edited by arjan v : 18-12-2014 at 13:17. |
#8
|
|||
|
|||
Leuk om allemaal te zien.
Wij hadden trouwens ook een Berner Sennenhond maar die is na 10 jaar overleden, nu alleen nog een Amerikaanse Stafford... Maar goed, blijf het wel knap vinden hoeveel tijd mensen in zo'n project stoppen. mvg Rick |
#9
|
|||
|
|||
Gisteren het blok uit de auto gehaald met hulp natuurlijk.
het blok gaat compleet uitelkaar en word weer netjes van binnen en buiten gemaakt. |
#10
|
||||
|
||||
Leuk man, Jetta's zijn zo gaaf
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#11
|
|||
|
|||
dankje vind ik ook aleen wist niet dat de onderdelen zo moeilijk te vinden waren/zijn haha
|
#12
|
||||
|
||||
had je nog interesse bij de delen dan.
heb niks meer gehoord van je
__________________
www.classicmk1.nl |
#13
|
||||
|
||||
Mooi project!
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air '92 Golf 2 wit, 1.3i It's all about the red... BWAAAAAHH Aaand it's gone Oh w8, een drempel |
#14
|
|||
|
|||
Netjes mooi project!
|
#15
|
|||
|
|||
afgelopen weer het blok uitelkaar gehaald.
kop word geparelstraald en de kleppen worden geslepen. ga eerst dit blok opbauwen met andere uitlaat,carbs en nokkenas. ondertussen rond kijken en verzamelen voor een vr6t zwap |
#16
|
||||
|
||||
Zonde in een mk1! Liever een dikke 16V op itb's ofzo, of een ABA op carbs, die neus is al zwaar genoeg
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#17
|
|||
|
|||
zonde wil ik het niet noemen eerder ieder zijn eigen haha
droom al jaren van een vr6t blok en in een jette mk1 is voor mij de goede combie. word puur een zondags auto haha Last edited by arjan v : 11-01-2015 at 18:12. |
#18
|
|||
|
|||
Ziet er mooi uit Arjan..
en VRT is natuurlijk geweldig in een Jettaatje... Ik hou je even op de hoogte
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever Last edited by Deckedm : 11-01-2015 at 18:20. |
#19
|
|||
|
|||
Goede keus vr in jetta. Motorsteunen plug and play bij ons te krijgen. Tevens kabelboom aanpas en immo killing.Pb voor info.
dat geneuzel van vr te zwaar in mk1 jetta 1 is gewoon onzin. De meeste die dat zegge hebbe dat ooit eens gehoord. en gaan daar ook vanuit. zonder ook ma 1 meter in een mk1 vr te hrbbe gereden. Ik weet maar al tegoed hoe een mk1 vr rijd, en mijn mk1 r32 rijd ook perfect. Oke voor circuit gebruik is het niet ideaal. Maar bij gewoon sportief rijden op de openbare weg geen enkel probleem.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje botte benadering, je hebt er zelf wat bij te winnen dus natuurlijk valt het mee, maar goed je hebt meer ervaring met dat soort conversies als de meesten van ons hier. Ik ga er van uit dat een VR behoorlijk zwaarder is als een 4 cil, het feit dat je dicht bij je max aslast zit met een VR of R32 voorin bevestigd dat ook wel.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|