|
||||
|
||||
Foto's van SPA 2005
Ik heb er zelf niet heel erg veel gemaakt want mijn accu was al snel leeg,Jurgen heeft er meer gemaakt ,hij zal er ook nog wel een paar posten.
Verder was het een super dag vandaag ,zeker genoten van al dat aircooled moois,ik ben helemaal niet iemand van sprinten maar met kevers vindt ik het wel erg stoer. Ik heb me goed vermaakt en volgend jaar zeker een heel weekend!!! |
|
||||
|
||||
ik weet zeker dat hajee heeft zitten kwijlen!!!!
|
||||
|
||||
Mijn foto's staan in het fotoalbum onder aircooled meetings en dan Spa 2005! Ben FF aan het uploaden geweest dus ik hoop dat jullie er wat aan vinden :biggrin:
Over de meeting niets dan goeds! We hebben vandaag genoten!!!
|
||||
|
||||
sluit me hier volledig bij aan! Super dag gehad! Andre gaat zeker weer sparen voor een luchtkoeler! En volgend jaar zeker weer!
|
||||
|
||||
Jurgen stoere fotoos!
Zo balen dat ik moet werken,maar als ik vrij was geweest dan had ik toch op Lowlands gezeten.. |
|
||||
|
||||
super super wijs, wat een mooi spul!!!!
Iemand op vrijdag avond die wheelie van die buggy gezien, die was echt knettergaaf. Feestje zaterdagevond 'onder' de tent was ook erg leuk, ben aardig naar de klote gegaan samen met collega weedeater toob. Het was zo gezellig dat toob 's nachts in de tent moest rennen om buiten te kunnen kotsen . was wel weer een geslaagd weekend dus. Hier een paar foto's: De rest van de foto's staan op http://www.weedeaters.nl Groeten, Tjoep |
|
||||
|
||||
Last edited by vwspijlbus : 21-08-2005 at 19:14. |
|
||||
|
||||
toffe wagens en mooie foto's!
erg mooi spul.
|
||||
|
||||
wat een VET weekend he, ik was voor t 1st...maar zekers niet voor t laatst heen
ben bezig met mn foto's ... uno momento |
|
||||
|
||||
het was een erg geslaagde meeting!veel mooie auto's gezien, en natuurlijk nog weer enkele bekende forumauto's gespot, en Bob en Sabine nog gesproken in de feesttent...
natuurlijk een paar pickup's op de foto gezet.. Last edited by hajee : 21-08-2005 at 19:47. |
|
||||
|
||||
zo ben ook weer terug, erg goed weekend gehad, zal morgen de foto's neerzetten, slapen in je kever is geen aanrader. is dan toch wel erg klein.. volgend jaar weer een tent mee.
ga nu ff zitten bij komen..
|
||||
|
||||
nog een wartburg gespot...
|
|
||||
|
||||
een aantal bekende auto's van hier:
|
|
||||
|
||||
en voor de liefhebbers nog een paar pikas:
:biggrin: |
|
|||
|
|||
was echt helemaal tegek ! Wow!.....
Moet echt weer gaan sparen, zoveel moois gezien heb er verder geen woorden meer voor en kruip erin.. :o |
|
||||
|
||||
spa tegek
Het was echt te gek nog nooit zoveel mooie bussen gespot, fijn dat hajee er ook nog kon zijn en we hebben nog effe lekker gefeest. Echt superrrrr weekend de ene vw was nog mooier dan de andere 1 van de mooiste bussen was toch wel die met het bloemendak echt om je vingers bij af te likken volgend jaar maar een aantal dagen in plaats van een weekend
|
||||
|
||||
spa tegek
En die variant he die was zooooooooooooooooooo aan de grond geschroefd, tesamen met die t1 van het zelfde clubje, nou ongelooooooofelijk wat suppper echt een buikschuiver, raakte regelmatig de grond met de bodemplaat. super super super. Die engelse gasten hadden dit jaar toh wel het mooiste spul.
|
||||
|
||||
Ik heb gekke dingen gezien op spa
Mooie dingen! Wat bekende: En nog vééééééél meer! www.keverpech.nl voor meer dan 150 foto's! Last edited by keverpech : 21-08-2005 at 21:28. |
|
||||
|
||||
Donderdag: begonnen met pech op de heenweg... Maar gelukkig had ik mijn ANWB pas en Reis & Kredietbrief mee... en bus dus toch op de camping, via ANWB-wagen en laatste stukje slepen met mijn polo.
Maar we bleven vrolijk Vrijdag blok uit de bus... heb ik geen foto's van, maar andere wel. Dus de mannen konden klussen Zaterdag en zondag veel mooi luchtgekoeld gezien Errûg leuk! En bekenden gezien en gesproken! Overige foto's zal ik morgne in het album plaatsen! |
|
||||
|
||||
het was helemaal te gek. Was er nog nooit geweest maar zeker voor hehaling vatbaar. nog een aantal pics
|