|
|||
|
|||
vr6turbo
Hallo zal me even voorstellen ben Ronald jagersma 27 jaar kom uit nunspeet. Mijn hobbys zijn volkswagen autos en voetballen !! Heb sinds een tijdje een golf mk1 gekocht met een vr6 compressor . de auto kennen de meeste waarschijnlijk al . de auto word op moment helemaal uit elkaar getrokken en benodigde aan gelast en word helemaal opnieuw gespoten hierbij wat fotos wat we aan het doen zijn !
hier wat fotos hoe die was : hij is gedemonteerd: We hebben vorige week het blok eruit gehaald ivm de motoruimte gespoten moet worden. maar tot me verbazing kwam ik het volgend tegen roest aan me voorfront onderste deel en wat je kan zien aan me veerpoot rechtsvoor hebben ze een en ander aan gedaan om de compressor erin te krijgen maar niet op een goeie manier en gaat in me cassispoot geflex en opgevult met pur wat je in de bouw gebruikt zeg maar jonge jonge wat een vakwerk ofnie hierbij wat fotos van hoe het was en hoe het geworden is : nou nu wat laswerk aan de chassis poot en pas maken voor de compressor: Volgende fotos zijn van het blok weer te meten dat hij er nu wel recht erin gezet word!! video op de testbank http://www.youtube.com/watch?v=DVsO...ayer_detailpageMeerdere fotos volgen nog greetzzz ronald |
|
||||
|
||||
Kijk dat ziet er in ieder geval stukken beter uit met die ingelaste stukken. Je kunt het beter gelijk goed aanpakken dan heb je er straks nog jarenlang plezier van.
|
|
||||
|
||||
Damn ! die volgepurde chassisbalk , dat is echt niet best ! Maar goed dat je dat hebt gevonden en netjes oplost zo , goed bezig !
|
|||
|
|||
Ja precies ik schrok wel even toenb ze het blok eruit hadden maarja beter in een keer doen
|
|
||||
|
||||
wacht effe, dat was al zo? haha pfff amazing.
hele mooie golf man! ben benieuwd naar de prestaties, mijn huisgenoot rijd een R32 met deze compressor... 0.3 bar! erg veel kracht!
|
||||
|
||||
Allemachtig... Zo zie je maar weer. Gelukkig gevonden. Soms kan je beter zelf wat bouwen...
|
|
|||
|
|||
Shit hey.. Waar t verstand ophoud, begint pur zeg maar
Van een bouwvakker geweest Dikke golf verders, veel succes met 100% maken!
|
||||
|
||||
Dan moet je je afvragen hoe de rest is 'gebouwd'
|
|||
|
|||
Mooi werk ronald :-)
|
|||
|
|||
ja de rest van de auto is tot zo verre in redelijke staat en gelukkig ken ik een goeie monteur die er zeer veel verstand van heeft wat de vorige eigenaar niet had!! prestatie is rond de 300 pk . als je er toch mee bezig bent kun je het beter in een keer goed doen in mijn ogen fotos volgen zo snel mogelijk weer
|
|
||||
|
||||
Aldus het Brabantse spreekwoord: As ge ut nie mir wit: Pur of kit!
Wat een vakmannen zeg..... Gelukkig in goede handen nu! Veel plezier er mee! Zal vast lekker rijden EN klinken
|
||||
|
||||
Quote:
pff, heerlijk man! ik rijd nu in mijn 6n gti 150 maar poeh, ´t dubbele op zulke kilo´s! Heerlijk
|
||||
|
||||
Nette Golf, erg lekker kleurtje ook.
|
||||
|
||||
zit nog aardig werk aan.. stond toch niet echt goedkoop op MP dacht ik?
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |