|
|||
|
|||
VW Polo 6n2 achterlichten in Polo 6n How to
Hallo,
Hoe krijg ik polo 6n2 achterlichten passend op een polo 6n? MVG Ranil |
|
||||
|
||||
Gat bij kofferklep uitboren, beide kanten. Daarna wat ringetjes nodig omdat anders de schroef geen nut meer heeft.
Randen van de unit bijvijlen tot deze passend zijn met de carrosserie. Bij de rechterzijde aan de draad stekker nokjes wegvijlen omdat deze omgekeerd in de unit moet. Stekkers van remlicht en knipperlicht omwisselen. Even met paperclipje of stekker duwer eruit duwen en wisselen. (bovenste 2 als de dikke bruine massa draad onder zit) Niet knippen en solderen, is niet nodig. Als je een beetje goed je best doet kan het er zo uitkomen te zien zoals bij mij. Kan natuurlijk nog strakker maar ik was tevreden. linkje Kom je bij mij uit de buurt kan ik je helpen eventueel. Elke 6N is anders dus het bijvijlen kan bij de ene meer nodig zijn dan de ander. Verder is het plug & play qua montagepunten.
|
|||
|
|||
Super, bedankt. iemand toevallig nog zn setje liggen ?
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk toch besloten om de achterlichten rood te spuiten, als iemand mij even kan vertellen hoe ik een foto upload dan kan ik het resultaat laten zien haha
|