|
|||
|
|||
Pro-Hcore ..:: Lupo 1.8 20vt ::..
Ik ben Thomas, 28jaar en woon in Tilburg. Sinds kort eigenaar van mijn eerste VAG project! Hij was eigenlijk bedoelt als daily, maar er zijn inmiddels al toch wat meer centjes in gaan zitten dan eigenlijk de bedoeling was. Dit hoofdzakelijk door achterstallig onderhoud en langere periode's van stilstaan. Echter de afgelopen weken de puntjes op de i gezet en hij is op de stuurbekrachtigingspomp die wat zweet en dynamo die te weinig opbrengst heeft na al weer helemaal in top staat!
Lupo 1.8 20vt (dash/interior shot): Greetz Last edited by Pro-Hcore : 14-09-2014 at 15:28. |
|
||||
|
||||
krijg ineens heimwee naar mijn Lupo`tje! Meer foto`s?
|
|||
|
|||
U roept, wij draaien!
Aankomende week gaat de Lupo naar DBM engineering voor een remap inclusief andere brandstofpomp en injectoren. Hij draait nu 205pk en 237nm @ 0.56 bar met een K04 turbo! Complete speclist: Motorisch: 1.*8 20vt (Audi TT, 180pk) K04 turbo Front mounted intercooler Sachs sportkoppeling 255l/*h Walbro brandstofpomp 386cc Injectoren Hks cold air intake Hks blow of valve Open downpipe 100cells Racekatalysator Custom middenpijp Sebring Einddemper Onderstel/*Remmerij: Bilstein poten voor Koni poten achter Brembo big brake kit voorzijde 314mm Geboorde Brembo schijven met blokken zgan Stalen remleidingen 16'' OZ velgen (Set bestaat uit 5 velgen) Federal 595 evo zgan Interieur/* Elektronica: Apexi Boost Apexi oliedruk Apexi uitlaat temp.* Achter gestript Qsp stuur met naaf Battery relocation kit Blitz Turbotimer (FATT) Dta stand alone management (s40) Stack Motorsport ST8130 Dash Display Extrieur: Embleemloze gril Black housing koplampen Black housing knipperlicht units voor Black housing knipperlichten zijkant Stoot strips verwijdert Cambridge Achterlichten Rieger voorbumper lip Achterbumper volledig in kleur Greetz |
|
|||
|
|||
Iemand die van uit de onderste foto mijn velgen zwart(hoogglans) kan/wil shoppen voor me?
|
|
||||
|
||||
Welkom, dikke lupo zeg
|
|
||||
|
||||
Das pas een bommetje, ziet er netjes uit.
|
|||
|
|||
Thx!!
Inmiddels weer heel wat bergen werk verzet, heel het blok is los geweest ivm afgebroken bout in motorsteun (bakzijde). Door de manier van bouwen moest echt ALLES los of er af. Blok hangt nu wel beter dan ooit! En heb er voor gekozen om met externe wastegate + screamer te gaan rijden. Dus zondag weer een hele dag zoet!! De planning was eigenlijk om hem deze week opnieuw af te laten stellen door dbm engineering. Maar dat moet dus nog even op zich laten wachten. ook staat de apk voor de deur, eind volgende week moet hij vers zijn! Daarna gaat hij alsnog zsm weg voor de remap |