|
||||
|
||||
G60 originele nl edition
|
||||
|
||||
Dikke 10 voor de advertentie.
|
||||
|
||||
Hoop dat dit sarcastisch bedoeld is? 2 sumiere foto's van blijkbaar lang geleden ( velgen zitter er niet bij)
|
||||
|
||||
wel een origineel nederlander...
maar ..dat zegt buiten dat gegeven niks.. denk dat er in duitsland zowiezo meer verkocht zijn en gaandeweg meer overgebleven zijn.. en dat 'roestvrij'...jeah right..mischien niet schrikbarend..maar rot is hij zeker wel ergens.. |
|
||||
|
||||
'hij als rood op kenteken maar zoals liefhebbers wel weten staat deze kleur altijd als rood op keteken als het een originele nederlander is'
Que?
|
||||
|
||||
"hij als rood op kenteken maar zoals liefhebbers wel weten staat deze kleur altijd als rood op keteken als het een originele nederlander is"
Dat klopt niet begrijp ik?
|
||||
|
||||
Quote:
Darkburgundy is op het kenteken van originele NL auto's altijd aangeduid als rood. Dit omdat er een beperkt aantal kleuren mogelijk waren om op kenteken te zetten (vraag me niet waarom) en paars daar niet bij zat. Aangezien de basis van darkburgundy rood is werd er voor die kleur gekozen. Ik heb zelf een ori NL golf 2 Moda gehad in Darkburgundy en deze stond als rood op kenteken, net als de edition van een maat van me.
|
|||
|
|||
fire and ice staat wel als paars op kenteken.
|
||||
|
||||
Mijn oude Edition One (SP-DV-54) uit '89 stond/staat gewoon als paars op kenteken.
Is nu geëxporteerd naar België maar kan de gegevens nog ophalen via kentekencheck. Overigens wel een import-auto, is in '98 naar NL gekomen, zal daar wel mee te maken hebben.
|
||||
|
||||
Klopt, importauto's hebben wel paars op kenteken. Ti's allemaal heel krom inderdaad en vraag me ook niet precies waarom het zo gegaan is, maar heb met de verkoop van mijn moda dasr ook veel vragen over gehad. En een moda was niet in rood leverbaar 😉
Fire and ice wel als paars op kenteken en geen import? Apart, je zou zeggen dat ze daar dan blauw voor moesten kiezen. Maar nogmaals, hoe de regels toen precies waren weet ik ook niet
|
|||
|
|||
Mijn oude LB-GS-84 stond ook als paars op kenteken
|
|||
|
|||
Meende dat om de kleur te kunnen mengen is de basis rood kwa lak.
Daar zal het mee te maken hebben gehad zeiden ze toen...
|
|||
|
|||
Advertentie is al verwijderd, verkocht?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Datum tenaamstelling 02-11-2010 Volgens de rdw (nog) niet __________________
|
||||
|
||||
Volgens mij ken ik deze auto...
Weet iemand toevallig het kenteken nog van deze Golf g60? |
|
||||
|
||||
Het was de YX-17-BV dus... Ben benieuwd waar ze nu terecht is gekomen...
|
|
||||
|
||||
Belgie zeker?..zal de eerste en laatste keer niet zijn dat een auto daar heen gaat..
en kwa kleuren op kentekens.. me maat zijn Focus stond als geel op kenteken (zo een RS ofiets)..terwijl hij toch echt oranje was..heel donkergrijs/groen/blauw->.@ RDW gewoon zwart etc |
|
|||
|
|||
vindt het niet gek dat alles naar Belgie vertrekt.
alles kost daar gewoon een paar duizend meer. (door een Belg gezegd tegen mij) vandaar dat ze alles hiervandaan meenemen.
|
||||
|
||||
Als je hier een doodnormale 8v GTI verkoopt voor 1250,-, zie je m in Belgie terug voor 2500,- want amai oldtimer, zeldzaam, blablabla
|
|||
|
|||
Quote:
idd is te gek voor woorden. maar goed handel=handel zeg ik maar. blijf eigenlijk hetzelfde als dat wij de auto's uit Duitsland halen en dan vervolgens maar te verkopen voor de hoofdprijs.