|
||||
|
||||
Golf 3 16v stationair toerental
Hallo !
Ik rijd dus met een golf 3 gti 16v , de abf dus . Nu heb ik een probleem.. Als ik de wagen start als hij koud staat , valt ie stationair altijd direct uit. Als ik hem zo n 20-30 sec zelf op 1000 toeren hou blijft hy derna wel draaien. Zelf dacht ik ms aan een sensor ofzo ? Of wat kan dit nog zijn ? Alvast bedankt ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Alle vacuumslangen achter op het blok heel? Heb nl. zelfde probleem met met mijn ABU gehad. Afstelling verder wel oke?
|
||||
|
||||
Afstelling van ? Volges ik zie zijn alle vacuumslangen nog goed en heel..
Hij draait wel n beetje laag ook stationair maar dat valt mee.. |
|
||||
|
||||
stappenmotor ..
maak die es schoon zit bij abf onder platickapje inlaat . das de stationere regelklep .
|
||||
|
||||
Juist, stappenmotor ff reinigen en kijken of het probleem aan houd.
Gasklep positie sensor wil ook wel eens problemen geven bij die ABFjes btw. In dat geval zou ik hem eerst even uit (laten?) lezen
|
||||
|
||||
Wagen is uitgelezen , geen enkele foutcode.. Stappenmotor gereinigd en gasklepsensor vervangen.. Probleem blijft