|
|||
|
|||
Voorstellen, en fotos van de GTI Edition
Hallo,
Ik ben nieuw hier, en wou me wel even voorstellen. Ik ben Henk 20 jaar oud, en kom uit Assen. Heb nu ongeveer ruim een jaar een Golf GTI EDTION ONE 8v. Hier heb ik eigenlijk al heel veel aan veranderd, wat jullie straks ook wel op de fotos kunnen zien. Ook ben ik wel tegen een aantal probleempjes opgelopen met de Golf. - Dorpel die begon te roesten, maar inmiddels weer gelast. - Koppeling vervangen na 190dkm, en inmiddels weer vervangen om een fabricage fout. - En nog wel wat kleine dingentjes. Gelukkig kunnen wij (mijn vader en ik) dit allemaal zelf. Zou nu even een lijstje maken met de dingen die ik heb veranderd aan de Golf. - Voorbumper clean gemaakt, en al het structuur eruit gehaald. - Achterbumper clean gemaakt, naad weg, en sleepoogklepje weg, plus structuur eruit. - Verlaagd, 80/60 - Wielkastverbreeders, deurlijsten, dorpellijsten,spoiler, grill en voorbumper onderlip glad gemaakt, en in kleur gespoten. - Andere velgen gemonteerd. - Kofferbak uitgebouwd. - Uitlaat veranderd omdat er teveel DB uitkwam en teveel gedonder met de politie erdoor kreeg. - En nog veel meer haha.. Toekomst plannen - Weer andere velgen - Andere verlaging dmv, schroefset - Xenon wil ik eigenlijk ook wel heel graag. - Half dichte achterklep, en emblemen weg. Aantal fotos van mijn auto Graag ontvang ik wat reacties of tips om deze auto nog mooier te maken. Verder heb ik alles zelf gedaan, dus het cleanen enz.. alleen het spuiten niet... Qua sleutelen doen we ook alles zelf, voornamelijk mijn paps.. Groeten Henk. Last edited by henk : 13-08-2005 at 16:57. |
|
||||
|
||||
Welkom!
Mooie golf en een mooie lokatie op foto's te trekken precies
|
||||
|
||||
uitlaat eronder weg...misstaat bij jouw complete cleane look
dus een tdi uitlaat eronder andere velgen maar dat gaf je al aan...[ bbs rm/rs in een 7,5j voor en 8,5j achter] verders niet mijn smaak maar wel heel netjes gedaan..
|
|||
|
|||
TDI uitlaat zit ik ook al een tijdje overna te denken, maar weet niet precies welke ik moet hebben.
En krengen kosten nieuw ook nogal wat, maar ben wel creatief genoeg. Die velgen had ik ook al in de planning, alleen misschien word het ook wel wat anders... Want er rijden al zoveel rond met die velgen, en die combinatie. |
|
||||
|
||||
nette wagen!!
uitlaat eronder vandaan en verder huoden zo!! |
|
||||
|
||||
welkom hier!
leuke auto, maar zoals richard al zei... tdi potje eronder en andere wielen |
|
||||
|
||||
Quote:
waarom 15 inch..ga eens op zoek naar bbs rs 17 inch [ geleverd oa onder de mercedes/audi/bmw..wel te vinden op ebay] kleine tip
|
||||
|
||||
Je bent goed op weg!
En mijn tip is: Als je achter de naad uit je bumper haalt, doe dat dan voor ook *edit* toch nog een tip 2: Of een WOB embleem of een zijknipperlicht, maar niet allebei!
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 13-08-2005 at 18:11. |
|
||||
|
||||
mooi ding! zeker op de goede weg. die verlaging van 80/60, is daar nog een beetje mee te rijden? ook voor dagelijks gebruik? en heb je een karterbescherming (nodig)? ik zit namelijk te twijfelen tussen 80/60 en 60/40 (wat ik eigenlijk nog te hoog vind).
alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha dat laatste viel mij ook gelijk op... dacht, daar klopt iets niet... geef trouwens de voorkeur aan alleen het embleem! Ik zou een S-bocht uitlaat nemen... En kwa wielen... setje Mercedes wielen ofzo... van die putdeksels, gepolijst, en dan met zown luxe blauw en chroom benz embleem erin! staat super bij de kleur denk ik! ps. ik zou juist NIKS meer aan die klep en kont doen... (alleen de bumper is niet mijn smaak, maar hij is zekers erg netjes gemaakt!) welkom btw
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
waar zitten je knippers voor btw? in de "mistlampen"?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Knippers zitten voor in de koplamp.
5e foto kan je het wel een beetje zien. En waarom voor de naad niet weg.. Omdat het dan een hele bolle bumper word, wat ik niet mooi vind. Je moet dan een heel eind overbruggen. Verder ben ik nog erg aan het twijfelen over de overige aanpassingen die ik in de toekomst wil maken. Fotos van voorbeeld mercedes wielen?? Bedankt voor de tips verder, en ga er zeker wat mee doen. En 80/60 valt prima mee te rijden. Wil nog lager zelfs Last edited by henk : 15-08-2005 at 09:25. |
|
||||
|
||||
Welkom