|
|||
|
|||
Volkswagen Golf 1.8 GTI Edition 1989 Blauw nu met wielen!!
NU MET WIELEN VOOR 2900 euro!!
Hallo, Hierbij verkoop ik mijn Golf 2 Gti Edition uit 89'. Het gaat hier om een 1.8 8v. Een maand geleden heeft hij een grote beurt gehad, distributie is vervangen, kop gevlakt en nog veel meer.(lijst aanwezig) De Golf is keihard en er is nog nooit aan de bodem gelast e.d. De golf verkoop ik ivm aankoop Golf mk4 en heb geen plek meer om hem te stallen en dat vind ik zonde! Km stand: 180.xxx km Supersprint open uitlaat van voor tot achter (alleen einddemper) Spaghetti spruitstuk Lederen Editon blue interieur in goede staat (zeldzaam) Deuren met audi klinken Half gecleande achter klep met spoilertje (heeft wat blaasjes bij het gecleande gedeelte) Gti grill met rode bies Rood witte achterlichten Origineel Schuifdak APK t/m 31-01-2015 Remklauwen (achter) incl. handremkabels vervangen bij apk Net nieuw VMAXX schroefset G60 Versnellingsbak G60 Remmerij voor en achter Nieuwe koppeling drukgroep G60 lijsten rondom 4 jaar geleden opnieuw gespoten Originele Zwarte hemel Originele sichlachrome ruiten Vraagprijs: 2900,- Tel nr: 06 39582923 Golf is te bezichtigen in Leerdam. Zeer dikke nette MK2!! Voor vragen kan je altijd bellen. Mvg Kevin Last edited by Golfjuh : 18-07-2014 at 09:28. |