|
|||
|
|||
de T2 op TV !!!!!
Vandaag zijn er bij ons TV Opnames gemaakt over het hoe en waarom de T2 zo populair is.
Hierin komen diverse aspecten aanbod zoals bedrijf en club. Als het goed is word dit vanavond uitgezonden op RTL 4 bij EDITIE NL om 18;30 en 22;30. Dus kijk vanavond allemaal ! www.rtl.nl/actueel/editienl/ Sjef |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd! hebben ze lang gefilmd?
|
|
||||
|
||||
Ik zal ook even kijken! Ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
wat een teleurstelling, Editie NL is afgelopen en ik heb alleen maar een nieuwe Merce%#$^@s bus gezien die wast "vast"gelopen in de beatrixtunnel in Hilversum......
GEEN T2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 WAAR BLIJVEN DIE??????????????????????????????? |
|
||||
|
||||
same here, schakel ik om 18:30 in, zie ik alleen nog het weer
|
|
||||
|
||||
word het niet in de late uitgezonden?
|
|
||||
|
||||
ik zat even op de site te kijken van Editie NL en daar staat dit:
Uitzending Elke werkdag 18:15 uur en 22:30 uur RTL 4. vanavond nog maar een keer kijken dan...
|
|||
|
|||
Jullie waren niet de enige die voor niets zaten :p
Maar volgens de verslaggever zou het vandaag dus komen dus vanavond nog maar een keer kijken dan. Zou het een stunt van hun zijn om hoge kijkcijfers te krijgen Het was wel een leuke ervaring. Ze zijn heel de middag bezig geweest met filmen en interviews. Zowel hier op de zaak als vanuit een dak onderweg tot op een camping toe. Sjef |
|
||||
|
||||
Hopelijk vanavond, volgens mij is die uitzending ook langer dan de vroege uitzending.
|
|
||||
|
||||
Het is niet te hopen dat ze besluiten om die reportage "op de plank te leggen", dat zie je ook nog wel eens gebeuren...wel leuk dat ze precies een reportage over de T2 maakten, ik dacht eerlijk gezegd dat het voor de dames en heren journalisten meer voor de hand zou liggen om de zoveelste "revival" van de kever als onderwerp te kiezen (Herbie).
Jullie hebben vast wel die reclame voor bloemen (of bloemisten) gezien, kun je een kever winnen (lijkt een cabrio, is een gescalpeerde limousine)...blijkbaar toch een auto die we allemaal graag willen! |
|
||||
|
||||
ik zit er weer klaar voor iig
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja ja, ik ga nu ook naar beneden...ik zal het noodlot in elk geval niet tarten door de videorecorder te programmeren! |
|
||||
|
||||
Quote:
Een ontsnapte Bosniër, Houtkachels, Freerunners van 12 jaar, een kartonnen kantoor (mooie I-Mac G5 gespot) en boomhutten...ik voel me bekocht (LOL) |
|
||||
|
||||
ik heb ook niks gezien :s
|
||||
|
||||
Quote:
Wie zal het zeggen? In elk geval heeft Editie.nl ons allemaal bij het ootje...aan honderd kilometer in het uur uit een rijdende bus springen (ze bedoelden toch niet dÃ*e bus?)....dan hangen de lappen vlees erbij (off-topic, ik weet het, maar toch!) |
|
||||
|
||||
Sjef, je hebt toch niet weer teveel gedronken he?
Greetz Ron en Miranda
|
|||
|
|||
Hm, denk toch dat er hier iets fout is gegaan!
heeft Sjef soms een andere agenda en denkt hij dat het vandaag 1 april is? wie zijn er nog meer bij die opnames geweest???? die hoor ik nu ook niet. Sjef, laat ff weten wanneer het WEL wordt UITGEZONDEN |
|
|||
|
|||
Het komt toch echt hoor 1 ding is zeker vanaf morgen staan de foto's al wel op de site www.vct2.nl dus bewijs is er morgen :p
|
|
||||
|
||||
hahaha hebben jullie ook allemaal 2x keer gekeken?
"nou het komt zeker niet?..." en toen iedereen maar verplicht aan de boomhut vanaf €8.500 meteen maar een besteld... |