|
|||
|
|||
golf 3 vr6 5 deurs zeldzaam
Te koop
Te koop na 9 jaar in bezit mijn golf 3 vr6 in montana groen metallic de auto heeft een complete make over gehad waar ik hieronder wat meer op in ga. De auto heeft 280 duizend km gelopen vanaf 180 duizend is er een nieuwe kop opgekomen bij invoer van de auto de rest is in de loop van de jaren vervangen ik heb ook bijna 15 jaar facturen aanwezig. De auto heeft een streng onderhoud gehad en heeft in de winter altijd op stalling gestaan. De auto is van een liefhebber en er is ook nooit wat op bezuinigd. Exterieur: 5 jaar geleden kompleet overgespoten in de originele kleur met diverse details in een vrij unieke kleur(dak, spiegelkappen, lamellen grill en kenteken uitsparing). Nieuwe voorschermen zonder antennegat. Voorbumper gecleant zonder kenteken uitsparing met verlengde gt lijst en onderste gaten gedicht Koplampen smoke golf 5 look Knipperlichten smoke Achterlichten speciaal custom made Achterbumper us met gt lijst (uniek) Gt lijsten vervangen voor cl lijsten Kofferklep gecleant Bonrath enkele ruitenwisser Interieur: 2 kleuren bibi grey en zwart Amerikaans middenconsole met airride tellers Zwart leren voorstoelen uit een nissan 300 zx us elektrisch en aangesloten Zwart leren achterbank en deurpanelen uit golf 3 Rolbeugel met kruis in kleur gespoten Nieuwe dakhemel Spiegels,ramen voor en achter elektrisch Schuifkanteldak Onderstel: Porsche dyno 17 inch winter edition hoogglans verdicht 7j voor met 185/35/17 en 8,5 j achter met 195/45/17 nankang Airride bss Vorige jaar nog compleet getectileerd Vanaf kat rvs uitlaat met orginele einddemper Motor: Onder de kap is alles bijna vervange te veel om op te noemen. Inlaat bewerkt zoals te zien op foto Chip tuning Cold air intake Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn. Auto is compleet let op geen onzin biedingen of mensen die niet serieus zijn of test rit verslaafde. Hij hoeft niet weg en bij geen serieuze koper blijft ie staan. Voor foto's pb of richardniens@hotmail.com Vraagprijs 4000 euro wielen zelf meenemen 5100 incl wielen Omgevign Zwolle Mvg richard Last edited by vw-richie : 28-07-2014 at 13:11. |