|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Benzineprijsvergelijker .. Online dus erg makkelijk voor de foraleden !!
Vergelijk hier waar je het goedkoopste kunt tanken bij jou in de buurt !!
Dit is het geheim van deze site : Doordat onze ruim 70.000 leaserijders gemiddeld zo'n 2 keer per week tanken door heel Nederland, hebben wij recente brandstofprijzen van praktisch alle tankstations in Nederland. Bij mij in de buurt kwam ik op 1,31 voor een liter 95 . Ja het kan altijd goedkoper in het buitenland . Deze was maar 5 km verderop . In de pisrat gaat 70 liter .. tel uit je winst |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik nog niks wijzer....
|
||||
|
||||
Hier kost de benzine ongeveer (zonder op de site te kijken...) 1,22-1,28, maar was vorige week in liechtenstein, kost een litertje super gewoon 1,03! Idioterie!
|
||||
|
||||
Quote:
Onze idiote prijzen hebben we 100% te danken aan de regering en alle belastingen etc ze heffen op brandstoffen. En vergeet niet de wegenbelasting he. Den Haag lacht zich rot. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet de verdeling, het is schandalig! 0,80 is accijns!
|
||||
|
||||
Let er wel op dat de Tango er niet in voorkomt!!! en deze toch echt de goedkoopste is..Bij mij in de regio dan..
|
||||
|
||||
hey das wel handig...1,33 euro 95 bij ons in de buurt..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Staat er mij wel bij...Miscchien toch niet zo goedkoop bij jou, dan... :biggrin:
|
||||
|
||||
Tango/Shell Express/Tinq en al die andere onbemande pompen van de bekende merken zijn niet altijd de goedkoopste hoor. Laat je niet misleiden De onbekende witte pomp komt toch vaak nog het goeiekoopste uit.
|
||||
|
||||
wees maar niet bang dat ik het niet controleer.. hoog verbruik auto en veel KM dus ik moet wel de goedkoopste in de gaten houden..
|
||||
|
||||
Quote:
Meestal wel, maar die probeer ik een beetje te mijden...De benzine die je daar tankt is ouder dan ergens anders. Die benzine komt uit het depot van de land/luchtmacht, en mag bijv. niet langer dan een jaar daarin zitten (dan is er niks mee, maar is gewoon bepaalde procedure) Daarna gaat het naar de witte pompen! Dus daar verkoopt de overheid zijn eigen benzine (verdienen ze nog meer! )
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien je rechtervoet ook eens in de gaten houden ?!
|
||||
|
||||
Quote:
En jij merkt het verschil met zo'n oude motor in je auto ? Wat ik gehoord heb is dat de witte pompen ook wel restanten van de grotere maatschappijen overnemen. Trouwens nog iets 'leuks', hoorde vanochtend op de radio dat er al wat oliemaatschappijen zijn die de leaserijders van Athlon niet meer zo welkom heten aan hun pomp
|
||||
|
||||
Quote:
Met de sletta maakt het me nie uit, daar gooi ook net zo goed diesel in... :p Maar de cabrio gaat gewoon super in, wat het ook kost! Quote:
Hehehe, daar kon je ook op wachten! Lekker sfeertje zal je nu krijgen
|
|||
|
|||
Waar is die tijd gebleven dat je voor 25 gulden (das 11,36 in euro's) bijna 13 liter
super (met lood !!) tankte ?? Gisteren weer met de westy op pad geweest, en 1,48 voor euro 98 doet echt pijn, zeker als je in Frankrijk -bij de supermarkt- kunt tanken voor 1,19 Gister voor 15 euro (das 33 gulden in oud geld, maar ik ben ook oud) getankt,en ik had daarvoor net 10 liter Last edited by krukab : 15-09-2005 at 21:13. |
|
||||
|
||||
IK tank zowel met de auto als met de motoren altijd in Duitsland...............laatst in NL de liter euro € 1,40...................1 km verder in Duitsland.................€ 1,24 scheelt € 0.16 per liter
|
|
|||
|
|||
ff iets over die benzine bij onbemande pompen, dat is allemaal klets... die bij ons in de buurt bestelt de benzine iig gewoon bij de shell en dan krijg je dus dezelfde benzine als die je bij de shell kunt tanken... hoe ik dat weet? ik onderhoud er een... en de big boss durft er zijn porsche ook af te tanken hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moi, heul uut Finnewol miejong? Is toch wel superhandig als je dicht bij de grens woont ik gelukkig ook! Na 3 km staat er zo'n mooi AVIA pompje waar ik ook goedkoper uit ben... 't Is alleen jammer dat je daar de grens voor over moet :frown: Heb wel eens verhalen gehoord over andere kwaliteit brandstof van de Duitsers, maar heb er met mijn auto's nog nooit echt wat van vernomen... Misschien op langere termijn |
|
||||
|
||||
Quote:
In Duitsland (weet niet of dat overal zo is, maar vooruit...) zijn de octaangehaltes lager...Super in DLD is geloof ik net als bij ons 95...
|
||||
|
||||
Quote:
Denk wel dat Volkswagens op duitse benzine lopen hoor Die zit er ook in als ze in Nederland van de trein afrollen.