|
||||
|
||||
21 & 22 Juni - VolksDub 2014
Nu al een super sfeer hier en het weer is heerlijk te noemen!
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 21-06-2014 at 21:29. |
|
||||
|
||||
Herm ligt platter als z'n 6-pitter
Tot morgen! |
|
||||
|
||||
Top! Ik kon er helaas niet bij zijn...
|
|
||||
|
||||
Fijn, die subtiele watermerkjes in je foto`s Rick!
Herm z`n Corrado is helemaal klaar nu?
|
||||
|
||||
Wat een heerlijke meeting weer! Geweldige sfeer, het hele weekend. Voor mij nu alweer de meeting van het jaar! Foto's komen nog!
|
||||
|
||||
Alweer thuis van een super weekend, top geregeld allemaal heren!
Een aantal foto's van vandaag: Dirty Dutch:
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 22-06-2014 at 17:36. |
|
||||
|
||||
Kan ook net anders zeggen wat een Top weekend.
Met Dank aan alle medewerkers die het mogelijk hebben gemaakt om zo'n top meeting neer te zetten. Die moeten wat gelopen hebben hoor ,voel me knie ook niet gewend om zo veel te lopen Heel veel leuke mensen van hier ontmoet Het weer zat ook lekker mee zonnetje all over the place onder armpjes verbrand kop verbrand ,denk dat de Herm hier ook wel over mee kan praten die was ook goed verkleurd En geheel onverwachts een zeer mooie prijs gekregen voor de MK1 "Volksub 2014 Best of Show Met dank aan Team Brabant voor hun uitstekende smaak Uitzicht als je om 7.00 je tent uit komt alle MK1's van de groep waar Theo mee was.Incl de enkele Golf2 ,Corrado en Syncro. Is nie slecht wakker worden toch Nogmaals bedankt iedereen die deze meeting mogelijk heeft gemaakt En het was een leuk en rustig ritje terug naar huis met John je MK2 stink lekker als jij het gas open trekt
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 22-06-2014 at 18:40. |
|
||||
|
||||
Vond het een topmeet! Morgen maar eens vol op de fotobewerking zitten!
Schrok wel een beetje van de zandweg, dat vond de auto wat minder leuk (: Gelukkig op aanwijzing van het personeel veilig aangekomen en maar 1x de bumperlip los gereden! Een dikke pluim voor de organisatie! |
|
||||
|
||||
Ik ben helaas denk ik als laatste toegekomen, maar was toch nog even leuk. Heerlijk sfeertje!
|
|
||||
|
||||
Mooie MkI
|
||||
|
||||
Was heerlijk weertje met mooie wagens. Zonnetje was goed bezig.
ff kijken of ik vanavond nog wat foto's kan uploaden. @style Ik heb weer zin gekregen om aan mijn MK1 te gaan werken. Was een eer om langs deze mooie mk1 te staan met mijn G60.
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily Last edited by Spijky : 22-06-2014 at 19:33. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's Rick gek he die afdruk op mijn voor raam heb me altijd afgevraagd hoe dit nu kan.
Dat is mooi Spyke zo zie maar je komt voor de gezelligheid en mensen en je rijd weg met een verbrande kop en een mooie prijs
|
||||
|
||||
Was weer een top meeting. Super goed geregeld.
Organisatie thanks en tot volgend jaar. PS. misschien dan de meeting van vrijdag t/m zondag? |
|
||||
|
||||
Quote:
Gek is dat he, hebben wel meer Golfjes van dat type "last" van. Heeft te maken met het filter wat op de lens zit. Zet maar eens een polariserende zonnebril op, heb je dit effect ook.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 22-06-2014 at 19:49. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Super naar m'n zin gehad dit weekend!
eerste keer met overnachting en zeker voor herhaling vatbaar hoop nieuwe gezichten, en een hoop mensen gesproken zelfs een runnerup best of engine mee mogen nemen.. helaas op de terugweg een onderdorpel verloren, en ook niet meer gevonden maar dat mocht de pret niet drukken overigens niet super druk dit weekend, althans ik heb het drukker gezien maar dat was voor de sfeer super.. heel gemoedelijk en erg gezellig! benieuwd naar de foto's van de prijs uitrijking
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 22-06-2014 at 20:33. |
|
||||
|
||||
Bij deze wat foto's, voor meer foto's kijk even op onze Facebook pagina. Als er al een Volksdub album hier is op het Volksforum zet ik ze daar ook even in aangezien er hier een hoop zijn zonder Facebook.
Tot volgend jaar! Al slaap ik dan denk ik niet meer in de auto. Heb me een partij slecht geslapen..
|
||||
|
||||
Inderdaad niet de drukste tot nu toe maar in mijn ogen wel de mooiste.
Heb het super naar mijn zin gehad. Enorm gelachen. Geen gekkigheid gedurende de nacht. En vandaag een geniale sfeer en perfect weer. Ik zal zo eens een album open gooien. Dan kan iedereen alvast uploaden. Ik denk dat ik zelf pas morgen zal beginnen. Gasten. Forumleden en mede-crew. Enorm bedankt Nu eerst DOUCHEN
|
||||
|
||||
Echt diep respect weer voor de organisatie. Had er zo nog één dagje aan willen plakken.
|
||||
|
||||
Hier wat foto's.
Sommige misschien dubbel maar ja, blijft mooi. Zeker de laatse.