|
|||
|
|||
Chrome 'GTI' Grille
Ik ben sinds een paar weken in bezit van een mooie VW golf MK2 uit 1992.
Nu zie veel mooie grille's voorbij komen met chomen biezen, nu zie ik deze alleen maar in de uitvoering van 2 koplampen voorbij komen. Mijn vraag is of deze er ook zijn voor de grille met dubbele koplampen? De GTI versie dus. Alvast bedankt. P.S. Wat een top forum
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Hij is in ieder geval origineel met chromen bies geleverd op een oud type mk2 diesel (7 lamellen en enkele koplampen). Nieuwe types hebben 5 lamellen en zijn bij mijn weten niet met chrome geleverd.
Edit: deze dus Ik zou gezien de pasvorm kiezen voor origineel Vw en niet voor imitatie meuk Edit 2: als je rison sponsort voor 379 heb je wat je wil duur gti grilletje De diesel grille op eerste foto kocht ik laatst nieuw voor een 5e van rison's prijs. Last edited by EnVeeZee : 19-06-2014 at 21:47. |
|
|||
|
|||
Zo dan wat een prijzen
Dat gaat mij een beetje te ver, maar ik weet nu dat ze er zijn, dus kan ik op mijn gemakje rondkijken.
|
|||
|
|||
nou ik ben benieuwd of die gti gril 7 lamellen enkel koplamp wel echt origineel is
en niet zomaar een rode lijntje op geschilderd is! Iemand ervaring met deze verkoper ?
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
|||
|
|||
De grille met 7 lamellen is geleverd als:
- enkele lampen, geen gekleurd randje - dubbele lampen, geen gekleurd randje - dubbele lampen, rood randje - enkele lampen, blauw randje (ben ik niet helemaal zeker van, maar is van de Limited) volgens mij heb ik het dan wel. Oftewel: geen enkele lampen, rood randje. En ook geen chrome randjes meer na de facelift. Onze Golf heeft nu wel een chrome randje op de grille (en bumpers). Gedaan met de 3M chroomstriptape op rol! |
|
||||
|
||||
Quote:
84er gti heeft bij mijn weten 7 lamellen, enkele koplampen en rode rand, vind je normaal niet meer. Jeroen rison levert normaliter wel origineel spul, tegen soms belachelijke prijzen Last edited by EnVeeZee : 21-06-2014 at 23:10. |
|
|||
|
|||
Ow, ik maak een foutje inderdaad. Ik bedoelde de 4-lamellen...
7-lamellen: inderdaad ook enkele lampen en rode rand (vroege GTI's) en ook enkele lampen en chrome rand (GL en Carat, dacht ik) |
|
|||
|
|||
Je vergeet er één.... de nieuwe type gril met enkele koplampen en groene rand
En die vent van Rison spoort niet met zijn prijzen. Is gewoon uitmelken van liefhebbers. Hij is vrij om te vragen wat hij wil en een ander bepaald of hij wel of niet gek genoeg is om dat er voor te betalen, maar ik vind het nergens op slaan. Dit is gewoon zakkenvullen en heeft niks met van en voor liefhebbers te maken
|
||||
|
||||
er zijn in frankrijk nog meer kleuren geleverd. Wit en geel weet ik zeker, maar volgens mij waren er nog meer.
|
|||
|
|||
wit, geel en groen? Serieus? Ben wel benieuwd naar foto's!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb een 84'er CL, origineel geleverd met enkele lampen en chrome rand, dus ook daar op geleverd
|
|||
|
|||
Quote:
Wit en geel kan ik niet bevestigen, groen wel. Even als bumpers met groene bies!
|
|||
|
|||
Quote:
dit klopt! mijn broer heeft er zo eentje gehad vroeger!
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik kan bevestigen dat er zijn met wit lijntje. Heb er minstens 1 liggen (weet wel niet meer of het 4 of 7 lamellen had, ik denk 7)
|
|||
|
|||
idd Mr Jeroen is niet een van de GOEDKOOPSTE...
belachelijk die Prijzen, kijk dat geld kost dat is een feit maar dit,