|
||||
|
||||
Dikke showwaggie
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
wat noemt hij een´serieus bod´? als vraagprijs al 9,5 keer zo hoog ligt als dat tie waard is
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Zou die niet 950 euro bedoelen ????
|
|
||||
|
||||
Heeft in de winter altijd binnen gestaan
En nooit geen zout gezien. Wat een verschrikking kan niet anders zeggen.
|
|||
|
|||
man, man wat heeft hij gerookt joh!!
|
||||
|
||||
Zijn auto is waarschijnlijk even goed verzorgd als zijn taal...
|
|
||||
|
||||
Ik vraag me elke keer weer af hoe ze zon ding door apk krijgen zonder deurgrepen. Wat een hok. Tjoeningsgehalte is mij te hoog..
In de basis is dit - voor dat deze auto onder handen is genomen - vast een leuke uitvoering geweest. Zonde... |
|
||||
|
||||
Heerlijke advertentie ook weer.
|
||||
|
||||
Lekker blijven dromen, wat een figuur..
|
|||
|
|||
Geweldig ook hoe die nummerplaat achter op die diffuser (daar moet t althans voor doorgaan denk ik...) gemonteerd zit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon originele deuren erin hangen voor apk...
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat kan, maar dat wil je toch helemaal niet.... wat een gedoe. zet er dan een paar Audi klinken oid. |
|
|||
|
|||
Audi klinken..... wat oldskool zeg
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wanne bak zeg
|
||||
|
||||
zucht.......
|
|
||||
|
||||
Is ie wel APK-legaal? Volgens mij moet je toch echt deurklinken hebben in die auto..
Verschrikkelijk lellek! Ook is de prijs al gezakt naar 7000 euro .. ! haha
|
||||
|
||||
"De advertentie is niet meer beschikbaar. Op deze pagina treft u gelijkende advertenties welke voor u werden gevonden."
Verkocht of tot inzicht gekomen, wat zal het zijn? |
|
||||
|
||||
Heb zelf ook een golf 3 gehad zonder deurklinken, is geen apk afkeur als het met een afstandsbediening te openen is...
(Was trouwens niet zo'n tuningbak als deze :-)) |
|
|||
|
|||
Tegenwoordig is het wel apk afkeur als ik het goed heb. Ivm het niet kunnen openen van de deuren door hulpdiensten in geval van nood.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |