|
||||
|
||||
welke merk schroefset?
ik vroeg mij af welk merk van schroefset dat jullie gebruiken, ik zou graag de positieve en negatieve kanten van een paar merken hebben in functie van de prijs natuurlijk
|
||||
|
||||
ik rij tegenwoordig met supersport op mn type 1,
superstug (kneppelhard) maar ken superlaag en is niet superduur ...super dus |
|
||||
|
||||
ik rijd h&r clubsport alleen schroefbaar in hoogte en laagte maar zo lekker stug en toch comfortabel.
alleen nadeel hij is duur nieuwprijs boven 1100 euro |
|
|||
|
|||
Supersport hier!
Kan echt laag, is normaal gesproken kneiterhard, maar ik rij nog op origineel staal, en veert dus nog een beetje op de banden... :p Leuke prijs ook 400 Euro
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 11-08-2005 at 17:53. |
|
||||
|
||||
ik heb ook H&R onder me Golf hoogte verstelbaar niet in hardheid...
lekker stug... en heb er nieuw net onder de 1000€ voor betaald...
|
||||
|
||||
FK edition hier..
rijd heerlijk.... niet te stug niet te slap gewoon goed en kan ook laag genoeg.... prijs was net ff 500
|
||||
|
||||
me 2 FK! 2ehandsje van volksforummer, nog geen 300 ofzo dacht ik.
|
|
||||
|
||||
ok bedankt voor jullie reacties ik denk dat ik supersport ga nemen
had er al goede en slechte dingen over gehoord maar de meeste zijn prijs/kwaliteit blijkbaar toch blij @christiaan: had bij de zoekfunctie schroefset ingeduwd en dan krijg je zoveel topics dat je er beter zelf een kunt openen had eigenlijk ook niet veel zin om te zoeken :p
|
||||
|
||||
ja zo ken ik u wel, een beetje de lamme tamme uithangen
|
||||
|
||||
is supersport in belgië te verkrijgen of moet je hiervoor naar nederland?
of mss even wachten tot essen?
|
||||
|
||||
wind eigenlijk geen deftige site met info ook niet
ik dacht maximum diepte etc op te zoeken maar vind dus geen deftige site iemand een idee??
|
|||
|
|||
Is zo'n supersport setje echt zo stug? Zoek er ook nog 1tje namelijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Goedkoopste is volgens mij in Duitsland, bijv. via Ebay, of, als je nog kunt wachten , tot Essen.....
|
|||
|
|||
Quote:
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik het nog wel mee vindt vallen, als je er een keer mee wilt rijden dan kom je maar langs
|
||||
|
||||
Quote:
ik geloof dat je daar gelijk in hebt maar voor die prijs koop ik een ander ik dan binnen een paar jaar wel weer een set ik denk dat dit me voordeeliger gaat uitkomen
|
||||
|
||||
ik had onder de golf een fk schroefset, super wegligging, niet te stug, maar toch, heel laag te schroeven
heb nu onder de corrado een inter alloy set, met voor schroefveer en achter verstelbare poten, die gaan er eerdaags onderuit voor wederom een fk schroefset
|
|||
|
|||
mijn supersport is super stug als k een drempel schuin neem komt mn rechter/linker achterwiel de lucht in :P (ik heb dan ook wel een omp veerpootbrug setje)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad.. ik heb alleen de voorpoten maar het is een stuk comfortabeler dan mijn sciroccopoten op standje stug met verlagingsveren. |