|
|||
|
|||
1e fase Kubel Djoek...
Zo kan het niet langer aanzien en ben ook begonnen...
Heb een donor kever gevonden en we zijn aan de slag gegaan... Daar het onderstel al helemaal gedaan was ga ik niet off-body dus moet het allemaal zo gebeuren. We hebben van de kever de fuchs velgen met schijven trommels afgehaald. Een verstelbare vooras. Alles was in "fraai zalm roze dus dit gaan we ff spuiten. De motor, bak etc gaat er volgende week van onder. De velgen achter liggen er inmiddels op..wel erg breed 8 j met 225/50/15 erop word vervolgt |
|
||||
|
||||
Zo, kijkt wat makkelijker
|
|||
|
|||
thx...krijg het nog steeds niet voor elkaar
|
|
||||
|
||||
hee
eindelijk lekker aan het klussen begonnen?goed bezig ik ben benieuwd hoe het gaat worden hou ons op de hoogte
|
||||
|
||||
Djoek, erg mooi die foeksen onder de kubel !!
Heb je ook een foto vanaf de achterkant genomen, ben wel benieuwd hoe ver ze buiten de schermen komen
|
||||
|
||||
Kijk dan, de plannen die vorige week nog over tafel vlogen worden gelijk maar aangepakt.En dat terwijl de zomer nog niet eens is afgelopen..
Succes ermee iig.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb er nog geen foto van maar ze steken ongeveer 2 cm uit... :biggrin: Maar de adapters zijn ook 2 cm breed, heb net nieuwe trommels met porsche steek dus ik denk dat ze er net binnen vallen.... ook een foto van mijn auspuffffff |
|
||||
|
||||
zo, dat wordt wel wat Suc6!
|
|
||||
|
||||
kubel
Super auto's die kubels. Succes met het project. Wat voor kleur gaat i worden?.
|
|
|||
|
|||
Quote:
je ziet wel he.....het kan snel gaan...kan gewoon weg niet wachten hoor.... planning : naar Spa met verlaagde voor as en 4 foeksen |
|
|||
|
|||
Quote:
ja als ik dat al is wist... :o Eerst de basis SUPER en dan het uiterlijk en het zou goed kunnen dat hij gewoon lelijk blijft maar wel zeer snél! :biggrin: |
|
|||
|
|||
Quote:
special ff gemaakt |
|
|||
|
|||
Leuk project, wordt hier bijna een 181 forum....
Die uitlaat is een super competitie van CSP toch? Had ik onder mn Karmann Ghia is echt een super pijp!
|
|||
|
|||
Quote:
Het is een BAS ahnendorp....? Last edited by Djoek : 11-08-2005 at 18:32. |
|
||||
|
||||
Voor het mooie steken die foeksen iets te ver uit, cker als je erg laag wilt.
Het zou wel kunnen maar dan moet je ze een beetje verbreden..
|
|||
|
|||
Quote:
de adapters gaan er nog van tussen dus gaat hij ws 2 cm nog naar binnen |
|
||||
|
||||
waarom heb je er geen blauwe platen op eigenlijk? En wat voor kleur wordt ie? RAL6014 toch?
|
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit djoek.. hahah morgen de motor liften
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou dan is 8J precies goed.. Gaat hij dan aan de binnenkant niet aanlopen?
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit gozer !!
Foeksen zullen er heel dik onder staan als die trommels er onder zitten Zitten die adapters op kevertrommels, of op de ori kubel trommels ? want kubeltrommels zijn ook nog eens 15mm breder dan kevertrommels..... Dat zou betekenen dat je 35mm naar binnen gaat!