|
||||
|
||||
Eindelijk een Rallye
Sinds gister staat die dan voor de deur. Mijn eerste Volkswagen!
Er zit cosmetisch nog een hoop werk aan maar de basis is goed. Morgen gelijk nieuwe motorsteunrubbers erop en dan zo snel mogelijk andere spiegels. Dan rustig wat plekjes bijwerken en hopelijk dit voorjaar naar de spuiter. Last edited by Junior01 : 05-01-2006 at 11:35. |
|
||||
|
||||
top man,ziet er goed uit.
meteen maar de 1ste de beste! en je hebt helemaal gelijk met die spiegels. |
|
||||
|
||||
Go Sander! Volgend jaar Mania af en mee dat ding.
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop
|
||||
|
||||
cool, sander! heb je toch snel gedaan...
|
|
||||
|
||||
vette bak! veel plesier dr meej
|
|||
|
|||
Komt deze uit Purmerend of Winkel?
|
|
||||
|
||||
Goed bezig Sander, snel maar eens een keertje kijken naar dat ding
|
||||
|
||||
Hij komt uit Soest.... schijnt daarvoor bij Nico v.d. Water vandaag te zijn gekomen. Kende hem zelf ook nog niet (deze Rallye dan he). Technisch best ok maar zoals Sander zegt zit er cosmetisch wat werk aan en er missen wat originele onderdelen zoals pookhoes, handremhoes etc.
|
||||
|
||||
Ik vind de velgen trouwens met het uur mooier worden
|
||||
|
||||
gefeleciteerd! blijft erg mooi (en worden alleen maar duurder) zon rallye!
|
|
||||
|
||||
Top wagen,en ja cosmetisch,gewoon iedere keer wat,maar idd als eerste de spiegels :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Vandaag een dag nuttige geweest. Grote dank aan Stijn en vader.
Alle vloeistoffen ververst, nieuw wiellager erin en...... Rara wat is er mis met deze foto :biggrin: Ook die is weer gemaakt. Onbegrijpelijk dat de vorige eigenaar er gewoon mee rond reed. Last edited by Junior01 : 11-08-2005 at 23:10. Reason: Rotation picture |
|
||||
|
||||
Doet mij dat oude stuur dan maar Sander
|
|
||||
|
||||
Mooi bakkie, ben verliefd op die m3 misbaksel :p
|
||||
|
||||
Quote:
ja joh..reed ie gewoon rond met een afgebroken motorsteun.. :frown: .. geen schade op de uitlaatspruitstuk? van t kantelen?
|
||||
|
||||
oooooh een rallye als eerste vw damn!!!
|
|
||||
|
||||
goeie aankoop!! nice one!
veel plezier ermee!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Maikel had daar interesse in. Hij kan er alleen nog niet uit omdat ik geen andere heb. |
|
||||
|
||||
Heb dat ding volgens mij een paar keer bekeken op meetings(jongen verkocht hem voor zijn vader toch?) rechterkant deur is echt helemaal fuck up, voorbumper gaten in geschroefd en die jongen maar zeggen, tis ten minste nog een originele zonder tupperware(waarschijnlijk de spiegels vergeten) Zaten aardig wat plekken rondom verder geloof ik...
Vond echt dat ie er veeeel te veel voor vroeg (6000 toch? slik) Maar ben blij dat iemand hem als project neemt... Want een Rallye is een Rallye... gewoon weer netjes maken!! succes ermee.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |