![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
heb ff een vraagje ben bezig met een golf2rallye alleen ik mis nog een voorruit.... kan iemand mij daaraan helpen of weet waar ik er een kan vinden zit al het hele net af te surfen maar kan niks vinden wie iets weet wil ik het heel graag horen.... je kan me mailen op rallye79@hotmail.com groetjes vance |
|
|||
|
|||
![]() hoi hoi,
ik ga mijn golf 2 strippen en daar komt dus ook een voorruit uit. ik geloof dat ie licht getint glas heeft. (erg he) ik hoor het wel van je groetjes abigail |
|
||||
|
||||
![]() je kan ervoor informeren bij autofocus 0800.0246060 daar heb ik de ruit van mijn broertjes G60 ook vandaan...
ze hebben zowel ruiten in rubber als plakruiten... weet niet welke er bij jou inzit...
|
||||
|
||||
![]() rallye's hebben origineel geplakte ruiten
|
|
||||
|
||||
![]() Wat is er moeilijk aan een golf 2 geplakte voorruit?,de eerste beste autoglas boer kan zo'n ding regelen.
|
|
||||
|
||||
![]() Idd, maar 2e hands zijn ze bijna niet aan te komen omdat je ze er nooit heel uit krijgt heb ik me laten vertellen
![]()
|
||||
|
||||
![]() is een geplakte voorruit... kan carglas wel leveren..
dus niet een ruit in rubber zoals elke standaard golf 2 heeft..[ met uitzondering de g60 modellen]
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() En de USA modellen.
|