![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste vw liefhebbers.
Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een vw bora 1.6 sportline uit 2005. Ik had alleen een vraag. Als ik op de snelweg rond de 120-130 rij maakt de motor 4000rpm. Ik vroeg me af of hier iets aan te doen was in de zin van een andere tandwiel overbrening o.i.d? Ik heb er verder geen verstand van dus mocht ik onzin praten hoor ik dat graag! Groetjes, Matthijs |
|
||||
|
||||
![]() Klopt; heb ik ook.
Andere bak is wss een optie; al zou ik noet weten welke dan het handigst is. Geloof dat de bak die er standaard achter zit niet bekend staat om z'n duurzaamheid.
|
|||
|
|||
![]() Is dat te doen dan een andere bak? Lijkt me financieel niet rendabel toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Je kan een bak van een 2 liter pakken, maar die toeren moet ie maken anders krijg je hem met wind tegen of aanhanger niet op snelheid...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zelfs zou hem vervangen door, wat hierboven gezegd wordt, wanneer de huidige bak mocht stuk lopen oid.
Vervangen vanwege het verbruik... Duurt even voordat je dat terug verdient heb (:
|
||||
|
||||
![]() Is volgensmij een 02k, die lopen altijd wel een keer stuk
![]() Ik heb hem ook in de Skoda ![]() Gewoon 120 op de navi, harder niet, blijft het allemaal langer heel ![]() Verbruik hoef je het niet voor te doen, met een langere overbrenging moet ie harder werken hoor...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() 6bak een optie?