|
|||
|
|||
golf automaat valt uit
sinds vandaag het volgende probleem
tijdens het afremmen en stationair lopen valt mijn golf uit. dacht eerst aan een vacuum probleem maar die kan ik nergens vinden. heb al geprobeerd met een jerrycan op het gaspedaal en dan de carberateur te bewegen maar daar kreeg ik geen reactie op, dus de voetpakking is ook in orde.. wel zag ik dat de bougies niet meer in top conditie zijn kan dit ook een oorzaak zijn? |
|
|||
|
|||
Geen idee of je bougies het probleem zullen zijn, maar aangezien je zegt da ze niet meer in topconditie zijn kan het zeker geen kwaad ze te vervangen
|
||||
|
||||
Is met een Pierburg carburateur?
vierpuntsdoos nog in orde? |
|
||||
|
||||
Heeft je Golf een 1600 PN motor?
|
|||
|
|||
het is idd een 1.6 voorzien van een pierburg..
ik ga zo de bougies vervangen en een reiniger erin gooien misschien dat het helpt.... |
|
|||
|
|||
Vaak wel wat meer op te halen als hij ook een bouwjaar noemt? Mijn ex 90'er was 1600PN, huidige 84'er een 1600EZ.
|
|
||||
|
||||
Ik had hetzelfde probleem. Het vernieuwen van de inlaat-temperatuur sensor en de watertemperatuursensor was bij mij de oplossing.
|
|||
|
|||
Als er een pierburg 2e2 carburateur op zit kan het zijn dat je een onderdeel ervan moet vervangen; daar zijn ze berucht om. Gaat geloof ik om de gaskleppositiesensor of stappenmotor. Zijn online nog wel nieuw te vinden maar wel aan de prijs
|