|
||||
|
||||
Spuiten over papier - Foto's etc etc ...
Weet iemand of het echt mogelijk is om bijvoorbeeld
foto's uit kranten en tijdschriften of echte foto's op je auto te plakken en daarna met blanke lak te isoleren?? Ik heb er wel een voorbeeld-foto van, maar weet iemand uit de praktijk of dat in de regen en met wassen goed blijft zitten ?? Gewoon met spuitlijm ?? Alvast bedankt voor je antwoord.. Ik doe er even een voorbeeld bij..
|
||||
|
||||
Das folie.. Kun je laten inscannen bij een signmaker en dan kan die het op folie printen en plotten. http://www.sibon.nl/pg-1055-7-64551...er_reclame.html
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 20-04-2014 at 07:58. |
|
||||
|
||||
Of behanglijm misschien. Als ze overal en nergens posters ophangen blijft dat ook maandenlang hangen in wind en regen.
|
||||
|
||||
Mijn motor heeft (fabrieksaf special editon) een bepaald stickerpatroon waar gewoon blanke lak overheen zit. Dus het kan wel neem ik aan.
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis vind je de how-to in dit filmpje
Last edited by VeeDubber : 20-04-2014 at 16:20. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie reacties!!
Met stickers kan het wel, dat wist ik, maar ik vind al die "standaard" Bomb-vellen en zelfs kant en klare complete rollen alweer vervelend worden Vandaar dat ik iets anders wilde verzinnen. Dat filmpje doet het bij mij niet ------------
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hem even gefixed!
|
||||
|
||||
Dat filmpje heb ik idd gezien.
Heel erg leuk om te zien, maar of ik daar echt uit kan opmaken of het iets blijvends is wat ze er op plakken -----------------
|
||||
|
||||
Ja het kan. Hoe goed het tegen het weer kan weet ik niet. Maar ik heb een keer een collage van house-flyers op mijn tienerkamer deur gemaakt en vervolgens in 3 lagen vernis gezet. Ging niet bobbelen of iets dergelijks en was daarna prima afneembaar met een poetsdoek.
|
|||
|
|||
wanneer je nat in nat spuit met je blanke lak, moet dat kunnen.
Het papier op een natte laag blank aanbrengen, daar bijna gelijk overheen weer een laagje blank opbouwen. Zo gebeurde het 'vroeger' ook in de tweewieler branche...
|
|
||||
|
||||
Dus jij bedoelt..geen lijm gebruiken, maar
nog natte blankelak als "lijm" ?? -----------------
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom kan je inscannen wat je zelf wilt.. Kan t er ook weer af als je het beu bent ipv van 3 lagen vernis tegen het plaatwerk
|
||||
|
||||
Dat wil wel over papier heen spuiten als je maar eerst een dun laagje spuit zodat niet de inkt oplost in je blanke lak.... en daarna een paar lagen erop zetten.. En anders gewoon x klein stukje oefenen.
|
|||
|
|||
Quote:
yup...
|