|
||||
|
||||
eindelijk een T1 spijl voor hajee!
vandaag een T1 spijlbus enkel cabine pickup gekocht.. :biggrin:
wel een projectje, maar dat mag de pret niet drukken! ik ben er in ieder geval erg blij mee, aankomende week haal ik hem op, en dan staat ie in ieder geval lekker in mn garage! heb ik weer wat te doen... het is een 66-er oostenrijker, 1300 motor. laadkleppen zijn er echter niet bij dus als iemand nog iets weet... verder redelijk compleet, wel laswerk ,maar alle benodigde plaatwerk was er al bij, de deuren en bodem zijn goed hard. zal jullie in de nabije toekomst nog wel lastig vallen met vragen op t1 gebied... groeten hajee en natuurlijk ff wat foto's: en ja en deze stond er ook nog...en ja die is véél mooier dan de mijne en nee die was niet te koop! |
|
||||
|
||||
Super vet die t1 had hem al zien staan op mp maar heel veel succes ermee gr bob en bien
|
||||
|
||||
superrrrrrrrrrrrr....en nu heel rap op msn komen!!
|
||||
|
||||
Welkom to the club Hajee.
heel veel succes en daarna plezier ermee..
|
||||
|
||||
super T1!!!!!
|
||||
|
||||
Kicke bussie !!
2½ week er flink tegen aan en je kan de weg op Ben benieuwd naar de vervolg foto's ! Heel veel suc6 en plezier ermee Laadkleppen was pas al en thread over op VF, Jens heeft een set liggen voor 1000,- in hele mooie staat......hard to find item :o
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 07-08-2005 at 17:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
:o jep me! maar eerst ff kijken of ik iets kan vinden wat leuekr geprijst is.. |
|
|||
|
|||
WOW! Ziet er errug leuk uit en ook het werk is aardig binnen de perken zo te zien! Succes ermee man!
|
||||
|
||||
Goed bezig Hajee!!!
|
|
||||
|
||||
Vet hoor!!!
Als ik ooit de lotto win is een T1 toch wel een van de eerste dingen die ik zou willen kopen :biggrin: |
|
||||
|
||||
mensen, allemaal bedankt voor de leuke reacties,
ik houd jullie wel op de hoogte, zodra ik hem hier heb zal ik een topicje openen! Last edited by hajee : 10-08-2005 at 17:31. |
|
||||
|
||||
toen ik vanochtend die link ui je mailtje opende was hij al verkocht, toen dacht ik nog "hij zal hem toch niet gekocht hebben". dus wel, gefeliciteerd!
ziet er wel redelijk uit. die hoek rechts achter is iets minder, zeker daar dat een pickup specifiek stuk plaatwerk is, maar ik zag dat er iemand in de uk is die ze nu in de repro heeft (ben alleen effe de naam van die toko kwijt, niet schofield in elk geval)
|
||||
|
||||
Quote:
thanks! maar de hoeken zijn er nieuw bij.. maarre verder alle info welkom, adressen etc..! houd je wel op de hoogte |
|
||||
|
||||
Super mooi ding ook de kleur is stoer, pick up is misschien nog wel leuker om te hebben
|
|
||||
|
||||
Super koele t1.
En heel veel sleutel plezier. grtzz Martin |
|
||||
|
||||
Leuk ding!
Deze ken ik nog van een paar jaar geleden uit Buitenpost, stond toen bij Willem vander Linden daar. Kan me herinneren dat er toen een breedbak opzat maar dat weet ik niet helemaal meer zeker. Succes ermee hajee P.S. Laadschotten.. Wat noem je leuker geprijs? Prijs leuker staat minder, zijn ze dan leuker qua prijs? Helaas is het in deze scene you get what you pay for. En deze zijn wat dat betreft goedkoop Dus ook leuk qua prijs dan weer toch? |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, maar kan altijd ff rondvragen toch? is inderdaad waar, beter duur dan niet te koop, en heb ze echt wel in gedachten hoor! |
|
||||
|
||||
Quote:
dat moet lukken.... :o eh... kom in ieder geval, hopelijk rijdend... |
|
|||
|
|||
vette bak succes ermee