|
||||
|
||||
Golf mk1 cabrio '91
Hallo Forummers,
Ik ben Luc, 50 jaar en heb een golf 1 cabrio. Het is vroeger begonnen met scirocco en daarna met een golf GTS(mijn zoon houdt dat topic bij 'roelgts'). Zo heb ik de cabrio gekocht Inmiddels is er veel aan veranderd: - Motorkap gespoten - Voorbumper gespoten - Achterbumper zonder mistlamp gespoten - Achterklep gecleand/gespoten - spiegels glad geschuurd en gespoten - Andere einddemper gemonteerd + 60mm rvs erop gelast - Zwarte knipperlichten(zijkant) - Embleemloze grill - fifth achterlichten - verlaagd - 14 inch powertech velgen - en nog wat kleine dingetjes Resultaat: Nu alleen nog van plan een spaghettispruitstuk te monteren en dan lekker van het zonnetje te genieten! Laat maar horen wat jullie ervan vinden! |
|
||||
|
||||
Mooie cabrio!
|
|||
|
|||
Mooie cabrio geworden. Vader en zoon weten wel wat mooi is zo te zien.
Waar is het dopje boven het linker achterlicht voor?
|
||||
|
||||
Bedankt mannen!
daar zat eerst een slotje voor het alarm(iets wat gewoon was in de jaren 90), maar dit wil ik ooit ook nog dicht laten lassen! |