|
|||
|
|||
hulp met het bouwjaar van de scirocco
Wie zou mij een beetje meer uitleg kunnen geven in verband met de bouwjaren van de scirocco mk1
Wanneer zijn de modellen uitgekomen met de enkele en dubbele ruitenwissers vooraan. Op welke plaats het scirocco- en volkswagenlogo moet staan op de achterklep. Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Alleen '74/'75 hadden dubbele wissers met de alu emblem waarvan "volkswagen" rechts zat, en "scirocco" links. Model '76 kreeg de enkele wisser en kunststof emblemen. Model '74 heeft de spiraalveerzittingen, de eerste 2500 van '75 ook, daarna kreeg je de gewone zetels. Vanaf model '78 kreeg je de nieuwe knippers en kunststof bumpers.
|
|
|||
|
|||
Alvast bedankt!! Maar nu ben ik wel te weten gekomen dat ik mijn emblemen verkeerd gehangen heb op mijn '74er =)
|
|
||||
|
||||
'74er? FOTO'S!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dit zijn enkele foto's, maar er volgen nog betere van het hele project =)
|
|
||||
|
||||
Hey, is dat niet die ene die hier ook eens van een forummer is geweest? origineel een 1.1 L, maar toen met een 1.8 uit een golf 2?? Mooie wagen, maar die banden... oeioei haha
|
|
||||
|
||||
Leuke Scirocco!
Maar die witte banden en kentekenplaat links snap ik niet. Heeft een Scirocco 1 niet nodig. Heb je er veel werk aan gehad?
|
||||
|
||||
Quote:
ach.. wees blij dat er geen rieger kit ofzo opgebakken zit
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
ik heb inderdaad mijn scirocco hier op het forum gevonden =)
Het werk op zich viel nog goed mee, hij is opnieuw gespoten geweest en al de gevaarlijke plekjes zijn gehandeld. De nummerplaat heeft ondertussen al een andere plaats gekregen, maar ik ben nog een passend setje velgen aan het zoeken om er onder te steken. |
|
||||
|
||||
Quote:
een belg ?
|
|||
|
|||
Jep, ik ben de Belg en de rocco is een Duitser =)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk nog een Belg erbij